1391/11/01 | نرم افزارحسابداری ویژه شرکتهای تبلیغاتی | |
aنرم افزارحسابداری ویژه شرکتهای تبلیغاتی قابلیت ها:- تحت ویندوز ( سازگار با کلیه ویندوزها )- تحت شبکه - کاربری فوق العاده ساده وآسان امکانات :- امکان تعریف هر قرارداد تبلیغاتی در قالب یک پروژه کاملا مستقل- امکان تعریف و دسته بندی انواع قراردادهای تبلیغاتی ... |
سازه حساب نرم افزار تلفن: 0511-8409434
|
تماس
| |
1391/11/01 | نرم افزارحسابداری ویژه شرکتهای تاسیساتی | |
نرم افزار حسابداری ویژه شرکت های تاسیساتی وپیمانکاری سازه حسابقابلیت ها :- تحت ویندوز 2000 – Xp - Vista- تحت شبکه- کاربری بسیار آسان- پشتیبانی رایگانامکانات اختصاصی ویژه شرکت های تاسیساتی :-امکان تعریف نا محدودپروژه-امکان ثبت هزینه های انجام شده به تفکیک هرپروژه \... |
سازه حساب نرم افزار تلفن: 0511-8406699
|
تماس
| |
1391/11/01 | بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق | |
بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونقاینکه اعتقاد داشته باشید اقتصاد درحال رکود است یانه، بیشتر به این بستگی دارد که تحت تاثیر سخنان چه کسی باشید و یا اینکه اوضاع موجود اقتصادی تا چه اندازه مستقیما" برکسب و کارتان اثر گذاشته باشد.اگر اوضاع راکد اقتصادی شما را به بعنوان صاحب یک کسب و کار نگرا... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | راه های تحقق مشتری مداری | |
راه های تحقق مشتری مداریامروزه دنیای کسب وکار بر پایه « مشتری مداری» و «رضایت مشتریان» استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارایه آن بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است. فعالان عرصه اقتصاد و کسانی که به ماندگاری جاودانه در این عرصه می اندیشند، به خوبی می دانند که... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | ایجاد وفاداری در مشتریان | |
ایجاد وفاداری در مشتریانحفظ تعهد عمیق به خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات، به طور مستمر در آینده، به رغم اینکه تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی به صورت بالقوه می تواند باعث تغییر در رفتار مشتری شود. در واقع تعهد مشتری نتیجه این است که یک سازمان مزایایی را برای مشتریان ایجاد کند به... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | رضایت مشتری | |
رضایت مشتریامروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان سخن روز است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن، تامین نیازها و انتظارات مشتریان است... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | ارزش از نگاه مشتری | |
ارزش از نگاه مشتریچکیده: جهانی شدن تجارت و اقتصاد و پویاتر شدن رقابت، نقش مشتریان را در سازمانها تغییر داده است نگاه امروز سازمانها به مشتریان تنها یک مصرف کننده صرف نیست. مشتریان در سازمانهای امروز در تولید کالا و ارایه خدمت، رویه های انجام امور و فرایندها ، توسعه دانش و توان رقابتی، همراه... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | معرفی کلینیک بازاریابی و تبلیغات | |
معرفی کلینیک بازاریابی و تبلیغاتمقدمه: امروزه جامعه بشری بیش از هر زمان دیگری با کمبود منابع و نیازهای متنوع مواجه شده است، لذا شناخت فرصتها و استفاده بهینه از منابع محدود به منظور برآوردن نیازها، اهمیت بسزایی یافته است. لازمه تحقق چنین هدفی شناخت علایق مشتری، درک تحولات بازار و برنامهریزی صحی... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | ساخت در کلاس جهانی از منظر مشتری | |
ساخت در کلاس جهانی از منظر مشتریچکیده: باوجود آنکه دیدگاههای متفاوتی از سوی صاحبنظران در زمینه ساخت در کلاس جهانی ارایه شده و پارامترهای مختلفی برای آن درنظرگرفته شده است و در مورد میزان تأثیر هر یک از این پارامترها هم نظرات متفاوت است، اما یک غایت کلی در تمام این دیدگاه ها وجود دارد ... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | باشگاه مشتری | |
باشگاه مشتریچکیده: در سالهای اخیر رقابت بر سر جذب و حفظ مشتریان به توسعه استراتژی های بازاریابی رابطه ای منجر شده است. شرکتهای در حال توسعه، آمیزه ای از ابزارهای بازاریابی رابطه ای، برای جذب و حفظ مشتریان سودآور هستند. یکی از این ابزارها، باشگاه مشتری است. بر اساس مفهوم بازاریابی رابطه ای، تمرک... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | کلیدهای طلایی بازاریابی بیمه | |
کلیدهای طلایی بازاریابی بیمهخلاصه: هنر فروشندگی هنر موفقیت در زندگیبیمهگذار حق دارد در خصوص بیمهنامهای که میخرد اطلاعات کامل کسب نماید، حتی اگر این اطلاعات منجر به نخریدن بیمهنامه از جانب وی شود وظیفه بازاریاب این است که نقاط ضعف و قوت، مزایا، محدودیتها و استثنایات بیمه نامه را ب... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | به ده دلیل مردم از شما خرید نمی کنند | |
خلاصه:به ده دلیل مردم از شما خرید نمی کننددر این مقاله ده دلیل ساده ولی مهم عنوان شده که می توانند در مورد تجارت شما هم صادق باشند. شاید بارها این سوال را از خود پرسیده باشید که چرا مردم از من خرید نمی کنند. دلایل زیر به شما کمک می کنند تا استراتژی بازاریابی و فروش تجارت الکترونیکی خود را ب... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | کلیدهای طلایی بازاریابی بیمه | |
کلیدهای طلایی بازاریابی بیمهخلاصه: هنر فروشندگی هنر موفقیت در زندگیبیمهگذار حق دارد در خصوص بیمهنامهای که میخرد اطلاعات کامل کسب نماید، حتی اگر این اطلاعات منجر به نخریدن بیمهنامه از جانب وی شود وظیفه بازاریاب این است که نقاط ضعف و قوت، مزایا، محدودیتها و استثنایات بیمه نامه را بطور ... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | سیستم ارتباط با مدیر کل همپا | |
سیستم ارتباط با مدیر کل همپا یکی از محصولات شرکت توسعه گران نرم افزار آذربایجان (ASD) می باشد که با آخرین فناوریهای روز دنیا تولید شده و قادر است فرآیندهای ارتباطات الکترونیکی را در یک شرکت یا سازمان با نگرشی جدید تحت پوشش قرار دهد. این راهکار و مجموعه نرم افزاری قادر به متناسب سازی (Customizati... |
asd توسعه گران تلفن: 4113360772
| | |
1391/11/01 | سیستم مدیریت اطلاعات نمایشگاه | |
سیستم مدیریت اطلاعات نمایشگاه مبتنی بر نرم افزار CRM طلوعنرم افزاری جهت مدیریت کارآمد اطلاعات بازدیدکنندگان غرفه نمایشگاهی• امکان ایجاد انواع فرمهای دریافت اطلاعات از مراجعین به غرفه نمایشگاهی (فرم پویا و دارای چندین انتخاب در گزینه ها و فرم با گزینه های از پیش تعیین شده) همراه با ت... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | امکان نظرسنجی و رضایت سنجی طلوع | |
امکان نظرسنجی و رضایت سنجی طلوع مبتنی بر نرم افزار CRMنرم افزاری جهت سنجش میزان رضایت مشتریان• امکان ایجاد انواع فرمهای نظرسنجی و نظرخواهی (فرم پویا و دارای چندین انتخاب در گزینه ها و یا فرم با گزینه های از پیش تعیین شده)• امکان ایجاد سوالات تستی و تشریحی• امکان ایجاد گزینه های ... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | مدیریت ارتباطات درون سازمانی | |
مدیریت ارتباطات درون سازمانی مبتنی بر نرم افزار CRM طلوعاختصاص کارتابل روزانه به هر یک از کاربران که کلیه وظایف همان روز، وظایف سررسیده، وظایف آتی و موارد تکمیل شده را شامل می شود:• تعریف وظیفه• تعیین تاریخ سررسید آن وظیفه• تعیین زمان یادآوری جهت آلارم وظیفه• وضعیت• اولویت (... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | سیستم مدیریت بازاریاب ها | |
سیستم مدیریت بازاریاب ها مبتنی بر نرم افزار CRM طلوعنرم افزاری جهت مدیریت روند کاری و میزان فروش بازاریابان و کارشناسان فروش• تعریف بازاریاب• ثبت کلیه ارتباطات برقرار شده توسط بازاریاب (ثبت انواع روشهای ارتباطی با مشتری، زمان ارتباط، نتیجه ارتباط)• کنترل و گزارش گیری از کلیه ارت... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | سیستم ارسال فکس طلوع مبتنی بر نرم افزار CRM | |
سیستم ارسال فکس طلوع مبتنی بر نرم افزار CRM نرم افزاری جهت ارسال فکس برای کلیه مشتریان، بازاریابان، تامین کنندگان و حتی رقبای شرکت!!! اگر میخواهید مشتریان بالقوه خود را هدف قرار داده و از طریق ارسال فکس آنها را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید... اگر میخواهید از طریق ارسال فکس محصول جدی... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | نرم افزار مدیریت ارتباطات پروژه | |
نرم افزار مدیریت ارتباطات پروژه امروزه یکی از نقاط ضعف سازمان های پروژه محور عدم مدیریت صحیح در ارتباطات پروژه می باشد.تحقیقات نشان می دهد که بیش از 50% از زمانی که صرف مدیریت پروژه می گردد مربوط به ارتباطات درون پروژه ای می باشد.یکی از مهمترین توانمندی های مدیران پروژه ، مدیریت ارت... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |