1391/11/01 | تحلیل 7 ژوین 2012 | |
تحلیل 7 ژوین 2012پورتال آی تحلیل ( دپارتمان مطالعات و تحلیل اقتصاد جهانی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران - آی اس کیو آی ) به عنوان دپارتمانی برای رهمنود سرمایه گذاری و یا هیچگونه توصیه ای برای انجام معاملات تلقی نمی گردد . اطلاعات و تحلیل های ارایه شده هیچگونه توصیه ای برای خرید و یا فروش ... |
amir ahmadi
| | |
1391/11/01 | شرکت مشاوره ایزو، مدیریت کنترل کیفیت | |
شرکت بهسان ویژن پاسارگاد :آموزش دوره های مدیریتی با مدارک بین المللی کشور آلمان و انگلستان مختص کارشناسان، مدیران، دانشجویان و... از جمله دوره های برگزار شده عبارتند از:سمینار آموزش مدیریت ریسک مدیریت فرآیند مدیریت بهره وری مدیریت زمان مدیریت برنامه ریزی استراتژیک کن... |
شرکت بهسان ویژن پاسارگاد تلفن: 22896225 - 22850101
|
لطفا تماس بگیرید
| |
1391/11/01 | ایزو 9001 - نحوه و شرایط ایزو گرفتن | |
تماس با شرکت INOCERT• تلفن: 22656997 – 22656998• موبایل: 09356694000 – عاطفه دهقان – مشاور و ممیز سیستم های مدیریت• فکس: 22656998• پست الکترونیک: ATEFEHDEHGHAAN@YAHOO.COM ، DEHGHAN.INOCERT@GMAIL.COM• وب سایت: WWW.RAJMANISO.COM ، WWW.INOCERT.COM ، WWW.ISORAJMA... |
شرکت inocert تلفن: 021-22656997
|
لطفا تماس بگیرید
| |
1391/11/01 | مزایای ایزو - انواع ایزو - اخذ ایزو | |
شرکتها و سازمانها صرفنظر از نوع و اندازه و میزان سود آوری علاقمندی زیادی برای ثبت سیستمهای مدیریتی همچون ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 دارند، زیرا باید نیازهای بازار، رضایت مشتری یا نیازمندیهای قانونی و تجاری را پوشش دهند. اجرای سیستماتیک و موفق این استانداردها با هدف ارتقاء بهره وری و کاهش هزین... |
شرکت بهسان تلفن: 021-22010088
|
لطفا تماس بگیرید
| |
1391/11/01 | ایزو رضایتمندی مشتری - ایزو 10002 - ایزو | |
ایزو رضایتمندی مشتری - ایزو 10002- ایزو 10004- ایزو رسیدگی به شکایات مشتریاناین استاندارد یک سیستم بازخورد مشتریان می باشد. این استاندارد به همراه سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2008، ابزاری قدرتمند جهت افزایش رضایتمندی مشتریان، جذب مشتریان جدید و بهبود ارایه خدمات و محصولات بوده و علاوه بر آ... |
شرکت بهسان تلفن: 021-22010088
|
لطفا تماس بگیرید
| |