1391/11/01 | نرم افزارویژه میدان میوه وتره بار | |
نرم افزار حسابداری ویژه میدان میوه و تره بارویژه حجره داران میادین میوه و تره بار طراحی شده است. محیط کار با نرمافزار طوری است که حتی افرادی که آشنایی چندانی با کامپیوتر ندارند نیز می توانند به سادگی با آن کار کنند.برخی مزایای و قابلیت های نرم افزار میدان میوه و تره بار به شرح زیر می با... |
شركت طرح انديشان توليد تلفن: 04412253601
|
لطفا تماس بگيريد
| |
1391/11/01 | سیستم مدیریت ارتباط با مشتری | |
نرم افزار CRM پل ارتباطی بین مشتریان و یک فروشنده موفق می باشد. اطلاعات درج شده در یک سیستم CRMطلا براحتی قابل دسترسی بوده و مشخصات آنها قابل پیگیری می باشد . همچنین گزارش کاری فروش و عامل فروش به راحتی صورت می پزیرد. امکانات نرم افزارcrmطلا: 1. امکان تعریف مشتری با مشخصات کامل 2. امکا... |
شركت طرح انديشان توليد تلفن: 04412253601--09148348342
|
لطفا تماس بگيريد
| |
1391/11/01 | نرم افزارحسابداری ویژه شرکتهای پیمانکاری | |
نرم افزار حسابداری ویژه شرکت های تاسیساتی وپیمانکاری سازه حسابقابلیت ها :- تحت ویندوز 2000 – Xp - Vista- تحت شبکه- کاربری بسیار آسان- پشتیبانی رایگانامکانات اختصاصی ویژه شرکت های تاسیساتی :-امکان تعریف نا محدودپروژه-امکان ثبت هزینه های انجام شده به تفکیک هرپروژ... |
سازه حساب نرم افزار تلفن: 0511-8406699
|
تماس
| |
1391/11/01 | نرم افزارحسابداری ویژه شرکتهای اسانسور | |
نرم افزار حسابداری ویژه شرکت های آسانسور سازه حسابقابلیت ها :- تحت ویندوز 2000 – Xp - Vista- تحت شبکه- کاربری بسیار آسان- پشتیبانی رایگانامکانات اختصاصی ویژه شرکت های آسانسور :-امکان تعریف نا محدودپروژه-امکان ثبت هزینه های انجام شده به تفکیک هرپروژه- امکان ث... |
سازه حساب نرم افزار تلفن: 0511-8406699
|
تماس
| |
1391/11/01 | ارایه نرم افزار ویژه آژانسهای مسافرتی | |
نرم افزار ویژه آژانس های مسافرتی نرم افزار جامع حسابداری سازه حساب ویژه آژانس های مسافرتی بندبقابلیت ها :- تحت ویندوز 2000 – Xp - Vista- تحت شبکه- کارکرد بسیار ساده و آسان- یک سال خدمات آموزش وپشتیبانی رایگانامکانات اختصاصی : **برگزاری تور وثبت رجیستری :- ثبت قر... |
sazeh hesab تلفن: ???? ?????: 33932218-021 (10??)
|
تماس
| |
1391/11/01 | نرم افزار تخصصی ویژه نمایندگیهاوکارگزاری | |
شامل نرم افزارهای یکپارچه حسابداری مالی، اتوماسیون بیمه، مدیریت ارتباط با مشتریانCRM •• صدور اسناد اتوماتیک حسابداری • حسابداری مالی پیشرفته • محاسبه کارمزد بازاریاب ها• امکان ثبت اقساط بیمه نامه ها • امکان ارسال ودریافت پیام کوتاه • امکان استفاده ... |
خانم محمدی تلفن: 021-44280230-2
| | |
1391/11/01 | نرم افزار حسابداری ویژه شن شویی | |
نرم افزار حسابداری ویژه شن شویی سازه حساب قابلیت ها : - تحت ویندوز ( 2000 – Xp – Vista – Win 7 ) - تحت شبکه - کارکرد بسیار ساده و آسان- یک سال خدمات رایگانامکانات اختصاصی شن شویی ها :- امکا ن ارتباط برنامه حسابداری با باسکول - امکان محاسبه و درج وزن خالی و پر کا... |
موسسه حسابداری مقیاس(نوریان) موسسه حسابداری مقیاس(نوریان) تلفن: 0411-5539078
| | |
1391/11/01 | SMS،BLUETOOTH،تلفن زنگ زن،ضبط مکالمات | |
تعاونی فناوری اطلاعات دانشگاه با شماره ثبت 349420، مجموعه ای از چند شرکت قدر دولتی و خصوصی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با سابقه 12 ساله در تولیدات الکترونیک کشوری ، واردات محصولات ICT و عرضه کننده به بیش از 7000 مرکز دولتی و خصوصی در کشور می باشد .کادر این مجموعه از دانشجویان خبره و اساتی... |
تعاونی فناوری اطلاعات دانشگاه (احسان گرانقدر) تلفن: 09126469227-09361200380???? ?????? ???? ???????? ?
|
به نرخ مصوب تعا
| |
1391/11/01 | نرم افزار تلفن سخنگو،سامانه تماس گیر | |
**************************&&&&&&&& تعاونی فناوری اطلاعات دانشگاه با شماره ی ثبت 27404 ، تنها کمیسیون و نهاد تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور ، متشکل از مهندسین خبره کشوری ،دانشجویان و اساتید برتر سطح دانشگا ه های داخلی و خارجی می باشد که از 6 سال پیش جنبش خود را آغاز نمود. عمده ی... |
تعاونی فناوری اطلاعات دانشگاه (احسان گرانقدر) تلفن: 09126469227-09361200380???? ?????? ???? ???????? ?
|
به نرخ تعاونی
| |
1391/11/01 | مدرسه هوشمند،سیستم هوشمند مدارس،نرم افزا | |
****تعاونی فناوری اطلاعات دانشگاه ***نرم افزار های مدارس ، ارسال کارنامه به صورت SMS ی برای والدین ، تلفن گویای مدارس ،نرم افزار مدیریت مدرسه ، سیستم مدیریت حضور و غیاب دانش آموزان ،سیستم عملکرد انضباط الکترونیک،سیستم کارنامه دهی،نرم افزار دانش آموزان، ارسال کارنامه از طریق SMS ، نرم افزار ... |
تعاونی فناوری اطلاعات دانشگاه (احسان گرانقدر) تلفن: 09126469227-09361200380???? ?????? ???? ???????? ?
|
به نرخ تعاونی
| |
1391/11/01 | ایجاد وفاداری در مشتریان | |
به نام خداایجاد وفاداری در مشتریان حفظ تعهد عمیق به خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات، به طور مستمر در آینده، به رغم اینکه تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی به صورت بالقوه می تواند باعث تغییر در رفتار مشتری شود. در واقع تعهد مشتری نتیجه این است که یک سازمان مزایایی را برای مشتری... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق | |
عنوان: بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونقبه نام خدابازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق:اینکه اعتقاد داشته باشید اقتصاد درحال رکود است یانه ، بیشتر به این بستگی دارد که تحت تاثیر سخنان چه کسی باشید و یا اینکه اوضاع موجود ا قتصادی تا چه اندازه مستقیما" برکسب و کارتان اثر گذاشته باش... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | پیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری | |
عنوان: پیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریبه نام خداپیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریدر رابطه با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، توجه به این نکته بسیار پراهمیت است که CRM ، یک راهبرد تجاری سازمان است و نه محصول یا خدمات قابل ارایه توسط یک سازمان. به عبارتی دیگر، C... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | راه های تحقق مشتری مداری | |
عنوان: راه های تحقق مشتری مداریبه نام خداراه های تحقق مشتری مداریامروزه دنیای کسب وکار بر پایه « مشتری مداری» و «رضایت مشتریان» استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارایه آن بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است. فعالان عرصه اقتصاد و کسانی که به ماندگاری جاودان... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | رضایت مشتری | |
عنوان: رضایت مشتریبه نام خدارضایت مشتریامروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان سخن روز است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن،... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | سازمان مشتری مدار | |
عنوان: سازمان مشتری مداربه نام خداسازمان مشتری مداریک سازمان دارای طبقهبندیهای اداری ، چارتهای سازمانی ، قسمتهای مختلف و اهداف و خطیمشیها، دستورالعملها و بسیاری موارد دیگر است. که مسلماً برای مشتریان وبزرگی سازمان وقسمت های مختلف آن اهمیت ندارد بلکه میخواهند کسی مشکلاتشان را ... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | مدیریت دانش در ارتباط با مشتری | |
عنوان: مدیریت دانش در ارتباط با مشتریبه نام خدامدیریت دانش در ارتباط با مشتری: دانش به عنوان یک فاکتور رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی شمرده میشود ، اما برای حضور موفق در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به نام مشتری را نیز مدنظر قرار داد. مدیریت دانش مشتری ان ، برای سازمان... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | مفهوم جدید خدمت به مشتری | |
عنوان: مفهوم جدید خدمت به مشتریبه نام خدامفهوم جدید خدمت به مشتریخدمت به دو معنا به کار میرود: توصیف محصول است هنگامی که محصول چیزی از قبیل مشاوره، طراحی، خشکشویی، نگهداری از باغ خدمات مالی و نظایر آن باشد؛ و نیز کمکی است که ارایه می شود تا دست به دست شدن محصول برای واسطه سود آور با... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM) | |
عنوان: واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM)به نام خداواحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM):CRM یا مدیریت روابط با مشتری را یکی از کلیدهای تعیین کننده موفقیت شرکتها در قرن 21 ذکر کرده اند. از نظر بسیاری از شرکتها، CRM راهبردی تجاری است که سود، درآمد و رضایت مشتری را ... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | یک طرح بازاریابی موفق | |
عنوان: یک طرح بازاریابی موفقبه نام خدایک طرح بازاریابی موفق:در این مقاله شش مرحله طراحی یک نقشه بازاریابی آورده شده است. اگر شما خلاق و کوشا باشید و بخواهید در بازاریابی، فروش تبلیغات، روابط عمومی یا ارتقای فروش خودموفق شوید، این شش مرحله را مطالعه کنید. این طرحریزی نقشه بازاری... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |