| 1391/11/01 | نرم افزار سامانه مدیریت اموال رایانه ای | |
نرم افزار سامانه مدیریت اموال رایانه ای سامانه مدیریت اموال رایانه ای، نرم افزاری است جهت مدیریت قطعات کامپیوترها، شبکه و تجهیزات جانبی و متناسب با وظایف مدیر انفورماتیک (IT) سازمان متوسط و بزرگ و مناسب برای مدیریت قطعات، انبارها، مشکلات، ردیابی قطعه تا اسقاط، کارشناسان پاسخگو و کاربر استفاده ... |
info@yeganehsoft.com info@yeganehsoft.com تلفن: 22466748-22469490
|
مناسب
| |
| 1391/11/01 | نرم افزار آتلیه عکاسی | |
ساختار ساده و قابل فهم نرم افزار اتلیه عکاسی امکان استفاده از آن را برای تمامی افراد حتی کسانی که آشنایی چندانی با کامپیوتر ندارند فراهم آورده است.امکانات نرم افزار اتلیه عکاسی شامل: ثبت لیست تمامی مشتریان دایمی کاربر در بانک اطلاعاتی نرم افزار که در هر فروش براحتی بتوان به اطلاعات مشتری مورد ن... |
شرکت طرح اندیشان تولید تلفن: 04412253601
|
توافقي
| |
| 1391/11/01 | کارگزینی پرسنلی آرشیو بایگانی | |
شرکت طرح اندیشان تولید جهت تسهیل فعالیت های روتین اداری نرم افزاری را طراحی کرده است که کنترل فعالیت های کارکنان سازمان ها را برای مسیولین به مراتب راحت تر می نماید. این نرم افزار طوری طراحی شده است که تمامی کاربران می توانند به راحتی از ان استفاده نمایند.کاربرد های این نرم افزار شامل:• امک... |
شرکت طرح اندیشان تولید تلفن: 04412253601
|
توافقي
| |
| 1391/11/01 | نرم افزار حقوق و دستمزد | |
یکی از مهمترین انگیزه های کاری در سازمانها برای کارکنان انگیزه مالی است که این مسیله باید به طور دقیق و روشن و طبق قوانین کشوری محاسبه گردد. از این رو سیستم حقوق و دستمزد داده سامان سپهر ارایه گردیده استمعرفی و ورود اطلاعات ساختار سازمانی شرکتها و سازمانها شامل شغل، پست سازمانی، محل خدمت، واحد ... |
داده سامان سپهر تلفن: 66383316
| | |
| 1391/11/01 | نرم افزار سامانه مدیریت اموال رایانه ای | |
نرم افزار سامانه مدیریت اموال رایانه ای سامانه مدیریت اموال رایانه ای، نرم افزاری است جهت مدیریت قطعات کامپیوترها، شبکه و تجهیزات جانبی و متناسب با وظایف مدیر انفورماتیک (IT) سازمان متوسط و بزرگ و مناسب برای مدیریت قطعات، انبارها، مشکلات، ردیابی قطعه تا اسقاط، کارشناسان پاسخگو و کاربر استفاده ... |
مهناز اوصانلو تلفن: 22466748-22469490
|
مناسب
| |
| 1391/11/01 | نرم افزار crmهمه کاره | |
نرم افزارطراحیcrm بر اساس نیازهای اولیه بنگاه های تجاری و سازمان ها رم افزارcrm طراحی شده است ، همه سازمانها و شرکتها دست کم از یکی از امکانات این نرم افزار سودمند، بهرمند خواهند شد:•دسترسی آسان و سریع•نگهداری اطلاعات بصورت مفید و سودمند•صرفه جویی در زمان وهزینه ها•تسهیل و تسریع در ... |
شركت طرح انديشان توليد تلفن: 04412253601
|
لطفاتماس بگيريد.
| |
| 1391/11/01 | نرم افزارآتلیه عکاسی | |
ساختار ساده و قابل فهم نرم افزار اتلیه عکاسی امکان استفاده از آن را برای تمامی افراد حتی کسانی که آشنایی چندانی با کامپیوتر ندارند فراهم آورده است.امکانات نرم افزار اتلیه عکاسی شامل: ثبت لیست تمامی مشتریان دایمی کاربر در بانک اطلاعاتی نرم افزار که در هر فروش براحتی بتوان به اطلاعات مشتری مورد ن... |
شركت طرح انديشان توليد تلفن: 04412253601
|
لطفاتماس بگيريد.
| |
| 1391/11/01 | نرم افزار اتوماسیون اداری | |
شرکت طرح اندیشان تولید جهت تسهیل فعالیت های روتین اداری نرم افزاری را طراحی کرده است که کنترل فعالیت های کارکنان سازمان ها را برای مسیولین به مراتب راحت تر می نماید. این نرم افزار طوری طراحی شده است که تمامی کاربران می توانند به راحتی از ان استفاده نمایند.کاربرد های این نرم افزار شامل:• امک... |
شركت طرح انديشان توليد تلفن: 04412253601
|
تماس بگيريد.
| |
| 1391/11/01 | نرم افزار حسابداری و انبارداری پارمیس | |
پارمیس نرم افزاری است با کارایی و قابلیت های بالا و با محیطی کاملا آشنا که استفاده از آن را برای همگان مهیا می سازد. نرم افزار فوق بر اساس استفاده از جدیدترین تکنولوژی نرم افزاری و اصول استاندارد طراحی و پیاده سازی نرم افزاری وبا نگاهی دقیق و موشکافانه به فعالیت های واحدهای اقتصادی و در راستای علم ... |
Parmis IT تلفن: 021-88540661-3
| | |
| 1391/11/01 | مدرسه هوشمند،سیستم هوشمند مدارس،نرم افزا | |
****تعاونی فناوری اطلاعات دانشگاه ***نرم افزار های مدارس ، ارسال کارنامه به صورت SMS ی برای والدین ، تلفن گویای مدارس ،نرم افزار مدیریت مدرسه ، سیستم مدیریت حضور و غیاب دانش آموزان ،سیستم عملکرد انضباط الکترونیک،سیستم کارنامه دهی،نرم افزار دانش آموزان، ارسال کارنامه از طریق SMS ، نرم افزار ... |
تعاونی فناوری اطلاعات دانشگاه (احسان گرانقدر) تلفن: 09126469227-09361200380???? ?????? ???? ???????? ?
|
به نرخ تعاونی
| |
| 1391/11/01 | ایجاد وفاداری در مشتریان | |
به نام خداایجاد وفاداری در مشتریان حفظ تعهد عمیق به خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات، به طور مستمر در آینده، به رغم اینکه تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی به صورت بالقوه می تواند باعث تغییر در رفتار مشتری شود. در واقع تعهد مشتری نتیجه این است که یک سازمان مزایایی را برای مشتری... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
| 1391/11/01 | بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق | |
عنوان: بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونقبه نام خدابازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق:اینکه اعتقاد داشته باشید اقتصاد درحال رکود است یانه ، بیشتر به این بستگی دارد که تحت تاثیر سخنان چه کسی باشید و یا اینکه اوضاع موجود ا قتصادی تا چه اندازه مستقیما" برکسب و کارتان اثر گذاشته باش... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
| 1391/11/01 | پیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری | |
عنوان: پیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریبه نام خداپیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریدر رابطه با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، توجه به این نکته بسیار پراهمیت است که CRM ، یک راهبرد تجاری سازمان است و نه محصول یا خدمات قابل ارایه توسط یک سازمان. به عبارتی دیگر، C... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
| 1391/11/01 | راه های تحقق مشتری مداری | |
عنوان: راه های تحقق مشتری مداریبه نام خداراه های تحقق مشتری مداریامروزه دنیای کسب وکار بر پایه « مشتری مداری» و «رضایت مشتریان» استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارایه آن بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است. فعالان عرصه اقتصاد و کسانی که به ماندگاری جاودان... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
| 1391/11/01 | رضایت مشتری | |
عنوان: رضایت مشتریبه نام خدارضایت مشتریامروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان سخن روز است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن،... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
| 1391/11/01 | سازمان مشتری مدار | |
عنوان: سازمان مشتری مداربه نام خداسازمان مشتری مداریک سازمان دارای طبقهبندیهای اداری ، چارتهای سازمانی ، قسمتهای مختلف و اهداف و خطیمشیها، دستورالعملها و بسیاری موارد دیگر است. که مسلماً برای مشتریان وبزرگی سازمان وقسمت های مختلف آن اهمیت ندارد بلکه میخواهند کسی مشکلاتشان را ... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
| 1391/11/01 | مدیریت دانش در ارتباط با مشتری | |
عنوان: مدیریت دانش در ارتباط با مشتریبه نام خدامدیریت دانش در ارتباط با مشتری: دانش به عنوان یک فاکتور رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی شمرده میشود ، اما برای حضور موفق در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به نام مشتری را نیز مدنظر قرار داد. مدیریت دانش مشتری ان ، برای سازمان... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
| 1391/11/01 | مفهوم جدید خدمت به مشتری | |
عنوان: مفهوم جدید خدمت به مشتریبه نام خدامفهوم جدید خدمت به مشتریخدمت به دو معنا به کار میرود: توصیف محصول است هنگامی که محصول چیزی از قبیل مشاوره، طراحی، خشکشویی، نگهداری از باغ خدمات مالی و نظایر آن باشد؛ و نیز کمکی است که ارایه می شود تا دست به دست شدن محصول برای واسطه سود آور با... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
| 1391/11/01 | واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM) | |
عنوان: واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM)به نام خداواحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM):CRM یا مدیریت روابط با مشتری را یکی از کلیدهای تعیین کننده موفقیت شرکتها در قرن 21 ذکر کرده اند. از نظر بسیاری از شرکتها، CRM راهبردی تجاری است که سود، درآمد و رضایت مشتری را ... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
| 1391/11/01 | یک طرح بازاریابی موفق | |
عنوان: یک طرح بازاریابی موفقبه نام خدایک طرح بازاریابی موفق:در این مقاله شش مرحله طراحی یک نقشه بازاریابی آورده شده است. اگر شما خلاق و کوشا باشید و بخواهید در بازاریابی، فروش تبلیغات، روابط عمومی یا ارتقای فروش خودموفق شوید، این شش مرحله را مطالعه کنید. این طرحریزی نقشه بازاری... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |