1391/11/01 | نرم افزارمدرسه هوشمند09195559428 | |
شرکت طرح اندیشان تولید در راستای پیشبرد اهداف مدارس و مدیریت جامع و همه جانبه مدرسه با ابداع نرم افزاری در راستای هوشمند سازی مدارس با مهندسینی مجرب و توانمند اقدام به سهولت کاری این موضوع برای اولین بار در کشور شده است تا به بهترین شکل پاسخگوی نیازهای آموزشی و مدیریتی مدارس باشد.نرم افزار مدیر... |
نرم افزار مدرسه هوشمند تلفن: 04412253601
|
لطفا تماس بگیرید
| |
1391/11/01 | نرم افزار حقوق و دستمزد | |
یکی از مهمترین انگیزه های کاری در سازمانها برای کارکنان انگیزه مالی است که این مسیله باید به طور دقیق و روشن و طبق قوانین کشوری محاسبه گردد. از این رو سیستم حقوق و دستمزد داده سامان سپهر ارایه گردیده استمعرفی و ورود اطلاعات ساختار سازمانی شرکتها و سازمانها شامل شغل، پست سازمانی، محل خدمت، واحد ... |
داده سامان سپهر تلفن: 66383316
| | |
1391/11/01 | نرم افزار سردخانه و انبار | |
نرم افزار سردخانه و انبار (برنامه کنترل موجودی سردخانه و انبار)شرکت داده سامان سپهر با هدف بهبود روند اجرایی سردخانه ها و انبار های نگهداری کالا، اقدام به طراحی و تولید جامع ترین و تخصصی ترین نرم افزار کنترل موجودی نموده.همواره ثبت دقیق ورود و خروج کالا در سردخانه ها و انبار های نگهداری ... |
داده سامان سپهر تلفن: 66383316
| | |
1391/11/01 | اعلام فیش حقوقی | |
کیاهمراه برترین ارایه دهنده خدمات پیام کوتاه جهت رضایت مشتریان وتسهیل وتسریع درنظام بانکداری جمهوری اسلامی ایران سیستم فیش حقوقی راتهیه وتدارک دیده است.دراین روش کارکنان محترم سازمانها وادارات و... خواهند توانست بدون مراجعه به بانک درکمترین زمان ممکن وباارسال کدپرسنلی خود به مرکزاس ام اس که... |
کیا همراه تلفن: 02147628383
| | |
1391/11/01 | نمایندگی نرم افزار مدرسه الکترونیک09195559428 | |
شرکت طرح اندیشان تولید در راستای پیشبرد اهداف مدارس و مدیریت جامع و همه جانبه مدرسه با ابداع نرم افزاری در راستای هوشمند سازی مدارس با مهندسینی مجرب و توانمند اقدام به سهولت کاری این موضوع برای اولین بار در کشور شده است تا به بهترین شکل پاسخگوی نیازهای آموزشی و مدیریتی مدارس باشد.نرم افزار مدیر... |
طرح اندیشان تولید تلفن: 04412253601
|
لطفا تماس بگیرید
| |
1391/11/01 | نرم افزار حسابداری و انبارداری پارمیس | |
پارمیس نرم افزاری است با کارایی و قابلیت های بالا و با محیطی کاملا آشنا که استفاده از آن را برای همگان مهیا می سازد. نرم افزار فوق بر اساس استفاده از جدیدترین تکنولوژی نرم افزاری و اصول استاندارد طراحی و پیاده سازی نرم افزاری وبا نگاهی دقیق و موشکافانه به فعالیت های واحدهای اقتصادی و در راستای علم ... |
Parmis IT تلفن: 021-88540661-3
| | |
1391/11/01 | مدرسه هوشمند،سیستم هوشمند مدارس،نرم افزا | |
****تعاونی فناوری اطلاعات دانشگاه ***نرم افزار های مدارس ، ارسال کارنامه به صورت SMS ی برای والدین ، تلفن گویای مدارس ،نرم افزار مدیریت مدرسه ، سیستم مدیریت حضور و غیاب دانش آموزان ،سیستم عملکرد انضباط الکترونیک،سیستم کارنامه دهی،نرم افزار دانش آموزان، ارسال کارنامه از طریق SMS ، نرم افزار ... |
تعاونی فناوری اطلاعات دانشگاه (احسان گرانقدر) تلفن: 09126469227-09361200380???? ?????? ???? ???????? ?
|
به نرخ تعاونی
| |
1391/11/01 | ایجاد وفاداری در مشتریان | |
به نام خداایجاد وفاداری در مشتریان حفظ تعهد عمیق به خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات، به طور مستمر در آینده، به رغم اینکه تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی به صورت بالقوه می تواند باعث تغییر در رفتار مشتری شود. در واقع تعهد مشتری نتیجه این است که یک سازمان مزایایی را برای مشتری... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق | |
عنوان: بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونقبه نام خدابازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق:اینکه اعتقاد داشته باشید اقتصاد درحال رکود است یانه ، بیشتر به این بستگی دارد که تحت تاثیر سخنان چه کسی باشید و یا اینکه اوضاع موجود ا قتصادی تا چه اندازه مستقیما" برکسب و کارتان اثر گذاشته باش... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | پیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری | |
عنوان: پیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریبه نام خداپیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریدر رابطه با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، توجه به این نکته بسیار پراهمیت است که CRM ، یک راهبرد تجاری سازمان است و نه محصول یا خدمات قابل ارایه توسط یک سازمان. به عبارتی دیگر، C... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | راه های تحقق مشتری مداری | |
عنوان: راه های تحقق مشتری مداریبه نام خداراه های تحقق مشتری مداریامروزه دنیای کسب وکار بر پایه « مشتری مداری» و «رضایت مشتریان» استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارایه آن بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است. فعالان عرصه اقتصاد و کسانی که به ماندگاری جاودان... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | رضایت مشتری | |
عنوان: رضایت مشتریبه نام خدارضایت مشتریامروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان سخن روز است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن،... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | سازمان مشتری مدار | |
عنوان: سازمان مشتری مداربه نام خداسازمان مشتری مداریک سازمان دارای طبقهبندیهای اداری ، چارتهای سازمانی ، قسمتهای مختلف و اهداف و خطیمشیها، دستورالعملها و بسیاری موارد دیگر است. که مسلماً برای مشتریان وبزرگی سازمان وقسمت های مختلف آن اهمیت ندارد بلکه میخواهند کسی مشکلاتشان را ... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | مدیریت دانش در ارتباط با مشتری | |
عنوان: مدیریت دانش در ارتباط با مشتریبه نام خدامدیریت دانش در ارتباط با مشتری: دانش به عنوان یک فاکتور رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی شمرده میشود ، اما برای حضور موفق در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به نام مشتری را نیز مدنظر قرار داد. مدیریت دانش مشتری ان ، برای سازمان... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | مفهوم جدید خدمت به مشتری | |
عنوان: مفهوم جدید خدمت به مشتریبه نام خدامفهوم جدید خدمت به مشتریخدمت به دو معنا به کار میرود: توصیف محصول است هنگامی که محصول چیزی از قبیل مشاوره، طراحی، خشکشویی، نگهداری از باغ خدمات مالی و نظایر آن باشد؛ و نیز کمکی است که ارایه می شود تا دست به دست شدن محصول برای واسطه سود آور با... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM) | |
عنوان: واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM)به نام خداواحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM):CRM یا مدیریت روابط با مشتری را یکی از کلیدهای تعیین کننده موفقیت شرکتها در قرن 21 ذکر کرده اند. از نظر بسیاری از شرکتها، CRM راهبردی تجاری است که سود، درآمد و رضایت مشتری را ... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | امکان تخصیص پاداش به مشتریان در crm | |
امکان تخصیص پاداش به مشتریان در نرم افزار crm طلوع• امکان تخصیص پاداش به مشتریان ، این ابزارفرآیند تبدیل یک مشتری عادی به مشتری وفادار را تسریع و فراهم می کند.1-براساس حجم خرید، شما می توانید بر اساس حجم خریدی که از محصولات شما می شود به مشتریان خود پاداش اختصاص دهید.شما با این ابزار ... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
1391/11/01 | امکان ارتباط CRM با کلیه سانترالها | |
• امکان ارتباط برنامه CRM با کلیه سانترالهای پاناسونیک مدلTDA جهت دریافت ID تماس (caller id) بدون محدودیت تعدادخط تلفن.نرم افزار CRM طلوع علاوه بر قابلیتهای فوق ویژگیهای بی نظیر دیگری نیز دارد...برخی از امکانات این نرم افزار:1. ورود مشخصات و اطلاعات مشتریان حقیقی و حقوقی و پرسنل مرت... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
1391/11/01 | سامانه دریافت SMS از مشتریان درcrm | |
سامانه دریافت SMS از مشتریان در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت ایده پرداز طلوع مبتنی بر موارد زیر می باشد:1-امکان دریافت SMS از یک مشتری یا گروهی از مشتریان که به شکلهای مختلف می توان از این ابزار استفاده کرد.بطور مثال به محض ورود یک مشتری جدید به سازمان یا شرکت بطور اتوماتیک یک sms بر... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
1391/11/01 | یک طرح بازاریابی موفق | |
عنوان: یک طرح بازاریابی موفقبه نام خدایک طرح بازاریابی موفق:در این مقاله شش مرحله طراحی یک نقشه بازاریابی آورده شده است. اگر شما خلاق و کوشا باشید و بخواهید در بازاریابی، فروش تبلیغات، روابط عمومی یا ارتقای فروش خودموفق شوید، این شش مرحله را مطالعه کنید. این طرحریزی نقشه بازاری... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |