1393/10/04 | مدیریت سازمان فروش | |
آستین ها بالا زده شد؟!!!!حالا!!!!(نرم افزار som )طبق آخرین آمار بیش از 30 % از شرکتها، 80% مشتریان خود را به دلیل استفاده از شیوه های سنتی از دست می دهند.آیا می توان برای دغدغۀ مدیران در خصوص گردش کار ، فروش ، نحوه برقراری ارتباط با مشتریان و کنترل روند کاری کارکنان، راه حل مناسبی یافت؟... |
شرکت طرح اندیشان توتید
|
توافقی
| |
1391/11/01 | راهکارها و ابزارهای تبلیغات با بلوتوث - | |
راهکارها و ابزارهای نرم افزاری و سخت افزاری تبلیغات با بلوتوث - bluetoothشیوه نوین برای تبلیغات محصولات شما از طریق بلوتوث (bluetooth) هوشمنداطلاع رسانی و تبلیغات از طریق بلوتوث (جذاب، سریع، اثر بخش و بی هزینه)قابل استفاده در نمایشگاهها، اماکن و معابر عمومی، لابی سازمانها و ادار... |
bayat bayat
| | |
1391/11/01 | مدیریت سازمان فروش | |
آستین ها بالا زده شد؟!!!!حالا!!!!(نرم افزار som )طبق آخرین آمار بیش از 30 % از شرکتها، 80% مشتریان خود را به دلیل استفاده از شیوه های سنتی از دست می دهند.آیا می توان برای دغدغۀ مدیران در خصوص گردش کار ، فروش ، نحوه برقراری ارتباط با مشتریان و کنترل روند کاری کارکنان، راه حل مناسبی یافت؟... |
شرکت طرح اندیشان توتید
|
توافقی
| |
1391/11/01 | اختراع جدیدترین بلوتوث هوشمند | |
اختراع جدیدترین بلوتوث هوشمند""" فناوران اطلاعات هوشمند تهران"""" *******بولوتوث هوشمند ******** بولوتوث هوشمند تحولی نوین در تبلیغات ایران ، طراحی شده با جدید ترین متد روز. نوین ترین روش تبلیغات جذاب ، سریع ، آسان ، بدون هیچ گونه هزینه و ماندگار. قابل استفاده در فروشگاه... |
گروه فناوران هوشمند تهران تلفن: 88432000-88431614-09121090010
|
غیر قابل رقابت
| |
1391/11/01 | سامانه قدرتمند موبایل کاتالوگ | |
موبایل کاتالوگ نرم افزاریست که همانند سایر نرم افزارهای موبایل (مثل قرآن،دیکشنری ،انواع بازی هاو.. ) بر روی موبایل نصب میگردد. اما هدف آن معرفی شرکت/سازمان و محصولات و خدمات شماست. فراموش نکنید همراه ترین وسیله با هر فرد در دنیای امروزی گوشی همراه است و با توجه به فراگیر شدن تلفنهای همراه و است... |
آفتاب آفتاب تلفن: 09151106966
| | |
1391/11/01 | سامانه هوشمند ارسال پیامک آفتاب | |
سامانه هوشمند ارسال پیامک آفتاب:با گسترش چشم گیر شبکه تلفن همراه در کشور، امروزه SMS به یکی از مهمترین راه های تبلیغات و بازاریابی تبدیل شده است.مشخصات پنل های اینترنتیپنل پایه1- ارسال ودریافت ودفترچه تلفن (دفترچه تلفن کامل باامکان دریافت ازفایل اکسل بدون محدودیت)2- متغییردر... |
آفتاب آفتاب تلفن: 09151106966
| | |
1391/11/01 | سامانه قدرتمند محتواساز پارسه | |
محتوی ساز قدرتمند پارسه1- نمایش محتوی فارسی،عربی،انگلیسی بدون نیاز به پشتیبانی تلفن همراه2- استفاده از حداقل امکانات گوشی تلفن همراه 3- پشتیبانی از رزولوشن 160*160تا360*640 و بالا تر 4- حروف چینی متناسب با صفحه نمایش تلفن همراه و ترازبندی خودکار 5- پشتیبانی از گوشی های همراه... |
آفتاب آفتاب تلفن: 09151106966
| | |
1391/11/01 | سامانه مدرسه هوشمند پویان | |
سامانه مدرسه هوشمند جامع ترین سامانه مدرسه هوشمندمورد استفاده در مدارس مختلف در 26استان کشورسامانه منتخب جهت هوشمندسازی 9000مدرسه در استان خراسان رضویلیست دسته بندی نرم افزارهای موجود در سامانه مدرسه هوشمند پویان: AMS • (مدیریت آموزشگاه) EMS • (مدیریت آزمون ها) FMS ... |
شركت طراحان وب شمال تلفن: 01513251151
| | |
1391/11/01 | سامانه پیامک پویان | |
سامانه پیامکامکانات و ویژگیـهــا:• ارسال و دریافت پیامک بدون محدودیت تعداد روزانه• ارسال پیامهای کوتاه بصورت زمان بندی شده• ذخیره، دسته بندی و مدیریت آسان شماره ها برای استفاده• ذخیره سازی نامحدود پیامک های ارسالی و دریافتی• سیستم پیشرفته پاسخگویی خودکار - برای ارسال، ... |
شركت طراحان وب شمال تلفن: 01513251151
| | |
1391/11/01 | سامانه اتوماسیون اداری پویان | |
سامانه اتوماسیون اداریامکانات و ویژگیـهــا:• امکان تعریف و مدیریت پست های سازمانی• امکان تعریف دبیرخانه• امکان تعریف بایگانی و بایگانی راکد• امکان ارجاع مکاتبات و کارها به دیگران• امکان تعریف و تنظیم قالب های آماده مختلف نامه• تعریف سطوح دسترسی مختلف و محدودسازی دسترسی ه... |
شركت طراحان وب شمال تلفن: 01513251151
| | |
1391/11/01 | سامانه نظام مهندسی پویان | |
سامانه نظام مهندسی پویانامکانات و ویژگیـهــا:• دریافت کد نظام مهندسی و میزان سهمیه تنها با ارسال یک پیامک• اطلاع رسانی خودکار به مهندسین یک ماه پیش از انقضای پروانه اشتغال• مدیریت • مالکین • شرکت ها • مهندسین • سهمیه ها • حوزه ها • تشکیل پرونده با امکان چاپ ف... |
شركت طراحان وب شمال تلفن: 01513251151
| | |
1391/11/01 | ایجاد وفاداری در مشتریان | |
به نام خداایجاد وفاداری در مشتریان حفظ تعهد عمیق به خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات، به طور مستمر در آینده، به رغم اینکه تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی به صورت بالقوه می تواند باعث تغییر در رفتار مشتری شود. در واقع تعهد مشتری نتیجه این است که یک سازمان مزایایی را برای مشتری... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق | |
عنوان: بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونقبه نام خدابازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق:اینکه اعتقاد داشته باشید اقتصاد درحال رکود است یانه ، بیشتر به این بستگی دارد که تحت تاثیر سخنان چه کسی باشید و یا اینکه اوضاع موجود ا قتصادی تا چه اندازه مستقیما" برکسب و کارتان اثر گذاشته باش... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | پیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری | |
عنوان: پیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریبه نام خداپیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریدر رابطه با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، توجه به این نکته بسیار پراهمیت است که CRM ، یک راهبرد تجاری سازمان است و نه محصول یا خدمات قابل ارایه توسط یک سازمان. به عبارتی دیگر، C... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | راه های تحقق مشتری مداری | |
عنوان: راه های تحقق مشتری مداریبه نام خداراه های تحقق مشتری مداریامروزه دنیای کسب وکار بر پایه « مشتری مداری» و «رضایت مشتریان» استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارایه آن بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است. فعالان عرصه اقتصاد و کسانی که به ماندگاری جاودان... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | رضایت مشتری | |
عنوان: رضایت مشتریبه نام خدارضایت مشتریامروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان سخن روز است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن،... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | سازمان مشتری مدار | |
عنوان: سازمان مشتری مداربه نام خداسازمان مشتری مداریک سازمان دارای طبقهبندیهای اداری ، چارتهای سازمانی ، قسمتهای مختلف و اهداف و خطیمشیها، دستورالعملها و بسیاری موارد دیگر است. که مسلماً برای مشتریان وبزرگی سازمان وقسمت های مختلف آن اهمیت ندارد بلکه میخواهند کسی مشکلاتشان را ... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | مدیریت دانش در ارتباط با مشتری | |
عنوان: مدیریت دانش در ارتباط با مشتریبه نام خدامدیریت دانش در ارتباط با مشتری: دانش به عنوان یک فاکتور رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی شمرده میشود ، اما برای حضور موفق در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به نام مشتری را نیز مدنظر قرار داد. مدیریت دانش مشتری ان ، برای سازمان... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | مفهوم جدید خدمت به مشتری | |
عنوان: مفهوم جدید خدمت به مشتریبه نام خدامفهوم جدید خدمت به مشتریخدمت به دو معنا به کار میرود: توصیف محصول است هنگامی که محصول چیزی از قبیل مشاوره، طراحی، خشکشویی، نگهداری از باغ خدمات مالی و نظایر آن باشد؛ و نیز کمکی است که ارایه می شود تا دست به دست شدن محصول برای واسطه سود آور با... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM) | |
عنوان: واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM)به نام خداواحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM):CRM یا مدیریت روابط با مشتری را یکی از کلیدهای تعیین کننده موفقیت شرکتها در قرن 21 ذکر کرده اند. از نظر بسیاری از شرکتها، CRM راهبردی تجاری است که سود، درآمد و رضایت مشتری را ... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |