| 1391/11/01 | راه های تحقق مشتری مداری | |
عنوان: راه های تحقق مشتری مداریبه نام خداراه های تحقق مشتری مداریامروزه دنیای کسب وکار بر پایه « مشتری مداری» و «رضایت مشتریان» استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارایه آن بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است. فعالان عرصه اقتصاد و کسانی که به ماندگاری جاودان... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
| 1391/11/01 | رضایت مشتری | |
عنوان: رضایت مشتریبه نام خدارضایت مشتریامروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان سخن روز است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن،... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
| 1391/11/01 | سازمان مشتری مدار | |
عنوان: سازمان مشتری مداربه نام خداسازمان مشتری مداریک سازمان دارای طبقهبندیهای اداری ، چارتهای سازمانی ، قسمتهای مختلف و اهداف و خطیمشیها، دستورالعملها و بسیاری موارد دیگر است. که مسلماً برای مشتریان وبزرگی سازمان وقسمت های مختلف آن اهمیت ندارد بلکه میخواهند کسی مشکلاتشان را ... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
| 1391/11/01 | مدیریت دانش در ارتباط با مشتری | |
عنوان: مدیریت دانش در ارتباط با مشتریبه نام خدامدیریت دانش در ارتباط با مشتری: دانش به عنوان یک فاکتور رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی شمرده میشود ، اما برای حضور موفق در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به نام مشتری را نیز مدنظر قرار داد. مدیریت دانش مشتری ان ، برای سازمان... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
| 1391/11/01 | مفهوم جدید خدمت به مشتری | |
عنوان: مفهوم جدید خدمت به مشتریبه نام خدامفهوم جدید خدمت به مشتریخدمت به دو معنا به کار میرود: توصیف محصول است هنگامی که محصول چیزی از قبیل مشاوره، طراحی، خشکشویی، نگهداری از باغ خدمات مالی و نظایر آن باشد؛ و نیز کمکی است که ارایه می شود تا دست به دست شدن محصول برای واسطه سود آور با... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
| 1391/11/01 | واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM) | |
عنوان: واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM)به نام خداواحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM):CRM یا مدیریت روابط با مشتری را یکی از کلیدهای تعیین کننده موفقیت شرکتها در قرن 21 ذکر کرده اند. از نظر بسیاری از شرکتها، CRM راهبردی تجاری است که سود، درآمد و رضایت مشتری را ... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
| 1391/11/01 | نرم افزار تخصصی مدیریت نمایشگاه اتومبیل | |
جامع ترین و بی نظیر ترین نرم افزار مدیریت نمایشگاه های اتومبیل و اتوگالری ها.با امکان چاپ قولنامه - دفتر چک با قابلیت راس گیری و چاپ بر روی چک ، دفتر معین ...*** آماده پذیرش نمایندگی فروش در شهرستانها.***برخی از امکانات نرم افزار نمایشگاه اتومبیل (اتوگالری 2010) :کاربری فوق ... |
پويا پردازش غرب تلفن: 66389653,4
| | |
| 1391/11/01 | سمینار آموزشی حسابداری | |
"کسب مهارت "نه برای دانش اندوزی؛بلکه برای بکار بستن دانش استگروه نرم افزاری قیاس با بیش از 15 سال تجربه و فعالیت در زمینه طراحی و تولید نرم افزارهای مالی حرفه ای برای شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs) و شرکتهای بزرگ (Enterprises) میباشد. این گروه جهت آموزش نیروی انسانی ماهر در سم... |
قياس فروزنده تلفن: 66581131
| | |
| 1391/11/01 | :نرم افزار صندوق قرض الحسنه شرکت یگانه | |
نرم افزار صندوق یگانه نرم افزاری است ساده با سهولت کاربری در حسابداری صندوق که از زمان افتتاح حساب اعضا تا اعطای وام و تسویه حساب بر تمام حساب ها و مسایل مالی صندوق به صورت کار آمد مدیریت داردبرخی از امکانات نرم افزار افتتاح حساب و ثبت کلیه مشخصات اعضا صندوق همراه با تصویر و نمونه امضا و گ... |
یگانه نرم افزار تلفن: 22469490-224667
|
مناسب تماس بگیرید
| |
| 1391/11/01 | سیستم دبیرخانه و اتوماسیون اداری یگانه | |
سیستم دبیرخانه و اتوماسیون اداری یگانهسیستم دبیرخانه یگانه نرم افزاریست توانا برای مدیریت امور دبیرخانه سازمان ها و شرکت های مختلف با قابلیت های بسیار، امنیت بالا و کاربری آسان با مزیت بررسی کارتابل.در این سیستم ثبت و گردش کلیه مکاتبات سازمان بصورت الکترونیکی و بی نیاز از جا به جایی فیز... |
شرکت نرم افزاری یگانه تلفن: 22466748-22469490
|
مناسب
| |
| 1391/11/01 | سیستم مدیریت صندوق قرض الحسنه یگانه(23) | |
سیستم مدیریت صندوق قرض الحسنه یگانه(نسخه پیشرفته)با توجه به روند رو به رشد صندوق های قرض الحسنه و توسعه سریع هر یک از آنها لزوم استفاده از یک سیستم مکانیزه جهت سهولت و مدیریت کارآمد توسط مدیران صندوق احساس می شد، از این رو شرکت نرم افزاری یگانه خود را موظف دید با توجه به نیاز صندوق های قرض ... |
شرکت نرم افزاری یگانه تلفن: 22466748-22469490
|
مناسب
| |
| 1391/11/01 | سیستم مدیریت صندوق قرض الحسنه یگانه(24) | |
سیستم مدیریت صندوق قرض الحسنه یگانه(نسخه پیشرفته)با توجه به روند رو به رشد صندوق های قرض الحسنه و توسعه سریع هر یک از آنها لزوم استفاده از یک سیستم مکانیزه جهت سهولت و مدیریت کارآمد توسط مدیران صندوق احساس می شد، از این رو شرکت نرم افزاری یگانه خود را موظف دید با توجه به نیاز صندوق های قرض ... |
شرکت نرم افزاری یگانه تلفن: 22466748-22469490
|
مناسب
| |
| 1391/11/01 | سیستم دبیرخانه و اتوماسیون یگانه 3 تحت l | |
سیستم دبیرخانه و اتوماسیون اداری یگانهسیستم دبیرخانه یگانه نرم افزاریست توانا برای مدیریت امور دبیرخانه سازمان ها و شرکت های مختلف با قابلیت های بسیار، امنیت بالا و کاربری آسان با مزیت بررسی کارتابل.در این سیستم ثبت و گردش کلیه مکاتبات سازمان بصورت الکترونیکی و بی نیاز از جا به جایی... |
شرکت نرم افزاری یگانه تلفن: 22466748-22469490
|
مناسب
| |
| 1391/11/01 | سیستم مدیریت صندوق قرض الحسنه یگانه(33) | |
سیستم مدیریت صندوق قرض الحسنه یگانه(نسخه پیشرفته)با توجه به روند رو به رشد صندوق های قرض الحسنه و توسعه سریع هر یک از آنها لزوم استفاده از یک سیستم مکانیزه جهت سهولت و مدیریت کارآمد توسط مدیران صندوق احساس می شد، از این رو شرکت نرم افزاری یگانه خود را موظف دید با توجه به نیاز صندوق های قرض ... |
شرکت نرم افزاری یگانه تلفن: 22466748-22469490
|
مناسب
| |
| 1391/11/01 | سیستم مکاتبات اداری یگانه تحت وب | |
سیستم دبیرخانه و اتوماسیون اداری یگانهسیستم دبیرخانه یگانه نرم افزاریست توانا برای مدیریت امور دبیرخانه سازمان ها و شرکت های مختلف با قابلیت های بسیار، امنیت بالا و کاربری آسان با مزیت بررسی کارتابل.در این سیستم ثبت و گردش کلیه مکاتبات سازمان بصورت الکترونیکی و بی نیاز از جا به جایی فیز... |
شرکت نرم افزاری یگانه تلفن: 22466748
|
مناسب
| |
| 1391/11/01 | امکان تخصیص پاداش به مشتریان در crm | |
امکان تخصیص پاداش به مشتریان در نرم افزار crm طلوع• امکان تخصیص پاداش به مشتریان ، این ابزارفرآیند تبدیل یک مشتری عادی به مشتری وفادار را تسریع و فراهم می کند.1-براساس حجم خرید، شما می توانید بر اساس حجم خریدی که از محصولات شما می شود به مشتریان خود پاداش اختصاص دهید.شما با این ابزار ... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
| 1391/11/01 | امکان ارتباط CRM با کلیه سانترالها | |
• امکان ارتباط برنامه CRM با کلیه سانترالهای پاناسونیک مدلTDA جهت دریافت ID تماس (caller id) بدون محدودیت تعدادخط تلفن.نرم افزار CRM طلوع علاوه بر قابلیتهای فوق ویژگیهای بی نظیر دیگری نیز دارد...برخی از امکانات این نرم افزار:1. ورود مشخصات و اطلاعات مشتریان حقیقی و حقوقی و پرسنل مرت... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
| 1391/11/01 | سامانه دریافت SMS از مشتریان درcrm | |
سامانه دریافت SMS از مشتریان در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت ایده پرداز طلوع مبتنی بر موارد زیر می باشد:1-امکان دریافت SMS از یک مشتری یا گروهی از مشتریان که به شکلهای مختلف می توان از این ابزار استفاده کرد.بطور مثال به محض ورود یک مشتری جدید به سازمان یا شرکت بطور اتوماتیک یک sms بر... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |