1391/11/01 | نرم افزار آتلیه عکاسی | |
این نرم افزار برای حسابداری ومدیریت اتلیه وعکاسی شما طراحی شده است با کاربری ساده وآسانبرخی از امکانات نرم افزار: در این قسمت می توان یادآوری و پیگیری برای مشتریان در تاریخ های خاص برای مثال در تاریخ سررسید وصول چک تعریف نمود تا در تاریخ تعیین شده کاربر را مطلع سازد امکان صدور قرارداد شامل ... |
شرکت طرح اندیشان تولید تلفن: 2253601-0441
|
توافقی
| |
1391/11/01 | سیستم صدور چک رادیکال | |
سیستم صدور چک رادیکال عملیات سیستمنگهداری کلیه اطلاعات مربوط به چکهاچاپ چک با فونتهای متنوع و قابلیت پشت نویسیچاپ تایید به بانک در صورت نیازآلارم چکها در تاریخ مورد نظرواریز حوالجات با نگهداری مشخصاتچاپ رسید دریافت و پرداخت چک با آرم یا لوگوی اختصاصیگذاشتن کنترلهای خ... |
شرکت مهندسی نرانو تلفن: 7681100
| | |
1391/11/01 | مدیریت لیست قیمت (Price List) محصولات | |
مدیریت لیست قیمت (Price List) محصولات مبتنی بر نرم افزار CRM طلوع• تعریف کلیه خدمات و محصولات قابل ارایه به مشتریان• تعریف هزینه هر محصول (قیمت خرید کالا، نرخ، تاریخ آخرین قیمت گیری، ساعت آخرین قیمت گیری)• ثبت قیمتهای متغیر محصولات بر اساس حجم خرید مشتری• واحد (نسخه، دستگاه، عدد... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | سیستم مدیریت اطلاعات نمایشگاه | |
سیستم مدیریت اطلاعات نمایشگاه مبتنی بر نرم افزار CRM طلوعنرم افزاری جهت مدیریت کارآمد اطلاعات بازدیدکنندگان غرفه نمایشگاهی• امکان ایجاد انواع فرمهای دریافت اطلاعات از مراجعین به غرفه نمایشگاهی (فرم پویا و دارای چندین انتخاب در گزینه ها و فرم با گزینه های از پیش تعیین شده) همراه با ت... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق | |
بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونقاینکه اعتقاد داشته باشید اقتصاد درحال رکود است یانه، بیشتر به این بستگی دارد که تحت تاثیر سخنان چه کسی باشید و یا اینکه اوضاع موجود اقتصادی تا چه اندازه مستقیما" برکسب و کارتان اثر گذاشته باشد.اگر اوضاع راکد اقتصادی شما را به بعنوان صاحب یک کسب و کار نگرا... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | راه های تحقق مشتری مداری | |
راه های تحقق مشتری مداریامروزه دنیای کسب وکار بر پایه « مشتری مداری» و «رضایت مشتریان» استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارایه آن بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است. فعالان عرصه اقتصاد و کسانی که به ماندگاری جاودانه در این عرصه می اندیشند، به خوبی می دانند که... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | ایجاد وفاداری در مشتریان | |
ایجاد وفاداری در مشتریانحفظ تعهد عمیق به خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات، به طور مستمر در آینده، به رغم اینکه تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی به صورت بالقوه می تواند باعث تغییر در رفتار مشتری شود. در واقع تعهد مشتری نتیجه این است که یک سازمان مزایایی را برای مشتریان ایجاد کند به... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | رضایت مشتری | |
رضایت مشتریامروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان سخن روز است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن، تامین نیازها و انتظارات مشتریان است... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | ارتباط موثر با بازار هدف | |
ارتباط موثر با بازار هدفچکیده: در کشور ما، با وجود اینکه تبلیغات مذهبی از سابقه دیرینهای برخوردار است، اما باید اذعان کرد که در گذشتههای نهچندان دور، نگاه افراد به تبلیغات تجاری، مناسب نبوده، از آن به عنوان یکی از ابزارهای دنیای سرمایهداری یاد میکردند. اگر این موضوع، یکی از دلایل عدم پیشرف... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | آموزش ساخت سرور مجازی | |
اسکریپت ارسال ایمیل گروهیاز طریق هاست مخصوص و اسکریپت Oemproبرای اولین بار در ایراناطلاعات بیشتر در سایت زیر قرار داده شده است: www.ganjerayegan.com- صاحبان شرکتهای دولتی و خصوصی و نیمه خصوصی- مؤسسات آموزشی و پژوهشی- بازاریابان حرفه ای- صاحبان سایتها... |
oo ooo
| | |
1391/11/01 | نرم افزار تخصصی مدیریت نمایشگاه اتومبیل | |
جامع ترین و بی نظیر ترین نرم افزار مدیریت نمایشگاه های اتومبیل و اتوگالری ها.با امکان چاپ قولنامه - دفتر چک با قابلیت راس گیری و چاپ بر روی چک ، دفتر معین ...*** آماده پذیرش نمایندگی فروش در شهرستانها.***برخی از امکانات نرم افزار نمایشگاه اتومبیل (اتوگالری 2010) :کاربری فوق ... |
پويا پردازش غرب تلفن: 66389653,4
| | |
1391/11/01 | ایجاد وفاداری در مشتریان | |
به نام خداایجاد وفاداری در مشتریان حفظ تعهد عمیق به خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات، به طور مستمر در آینده، به رغم اینکه تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی به صورت بالقوه می تواند باعث تغییر در رفتار مشتری شود. در واقع تعهد مشتری نتیجه این است که یک سازمان مزایایی را برای مشتری... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | سمینار آموزشی حسابداری | |
"کسب مهارت "نه برای دانش اندوزی؛بلکه برای بکار بستن دانش استگروه نرم افزاری قیاس با بیش از 15 سال تجربه و فعالیت در زمینه طراحی و تولید نرم افزارهای مالی حرفه ای برای شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs) و شرکتهای بزرگ (Enterprises) میباشد. این گروه جهت آموزش نیروی انسانی ماهر در سم... |
قياس فروزنده تلفن: 66581131
| | |
1391/11/01 | :نرم افزار صندوق قرض الحسنه شرکت یگانه | |
نرم افزار صندوق یگانه نرم افزاری است ساده با سهولت کاربری در حسابداری صندوق که از زمان افتتاح حساب اعضا تا اعطای وام و تسویه حساب بر تمام حساب ها و مسایل مالی صندوق به صورت کار آمد مدیریت داردبرخی از امکانات نرم افزار افتتاح حساب و ثبت کلیه مشخصات اعضا صندوق همراه با تصویر و نمونه امضا و گ... |
یگانه نرم افزار تلفن: 22469490-224667
|
مناسب تماس بگیرید
| |
1391/11/01 | بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق | |
عنوان: بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونقبه نام خدابازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق:اینکه اعتقاد داشته باشید اقتصاد درحال رکود است یانه ، بیشتر به این بستگی دارد که تحت تاثیر سخنان چه کسی باشید و یا اینکه اوضاع موجود ا قتصادی تا چه اندازه مستقیما" برکسب و کارتان اثر گذاشته باش... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | پیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری | |
عنوان: پیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریبه نام خداپیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریدر رابطه با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، توجه به این نکته بسیار پراهمیت است که CRM ، یک راهبرد تجاری سازمان است و نه محصول یا خدمات قابل ارایه توسط یک سازمان. به عبارتی دیگر، C... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | راه های تحقق مشتری مداری | |
عنوان: راه های تحقق مشتری مداریبه نام خداراه های تحقق مشتری مداریامروزه دنیای کسب وکار بر پایه « مشتری مداری» و «رضایت مشتریان» استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارایه آن بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است. فعالان عرصه اقتصاد و کسانی که به ماندگاری جاودان... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | رضایت مشتری | |
عنوان: رضایت مشتریبه نام خدارضایت مشتریامروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان سخن روز است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن،... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | سازمان مشتری مدار | |
عنوان: سازمان مشتری مداربه نام خداسازمان مشتری مداریک سازمان دارای طبقهبندیهای اداری ، چارتهای سازمانی ، قسمتهای مختلف و اهداف و خطیمشیها، دستورالعملها و بسیاری موارد دیگر است. که مسلماً برای مشتریان وبزرگی سازمان وقسمت های مختلف آن اهمیت ندارد بلکه میخواهند کسی مشکلاتشان را ... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | مدیریت دانش در ارتباط با مشتری | |
عنوان: مدیریت دانش در ارتباط با مشتریبه نام خدامدیریت دانش در ارتباط با مشتری: دانش به عنوان یک فاکتور رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی شمرده میشود ، اما برای حضور موفق در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به نام مشتری را نیز مدنظر قرار داد. مدیریت دانش مشتری ان ، برای سازمان... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |