بیست و نهم اسفند ٢  
ارتباطصنعتبازار کارخدماتلوازماتومبیبلاملاکآموزشکامپیوتر
صفحه اصلیراهنماتعرفهکنترل پنلتبادل لینکفروشگاهعضویتتماس با مادرباره ما  سایت تبلیغاتی کارا آماده دریافت تبلیغات رایگان و ویژه شما در زمنیه های املاک ،کامپیوتر ، آموزش ، اتومبیل ، بازارکار ، تلفن و موبایل ، خدمات و...

کد ساماندهی
logo-samandehi
 
گروه ها

Skip Navigation Links.

 
ورود اعضاء
  نام کاربری:
  رمز ورود :
ورود ثبت نام
 
تبلیغات بنر
بنر بزرگ240*170
یکماهه 200 هزارتومان
 
بنرکوچک 120*170
یکماهه 100 هزارتومان





 
لینک ها
فروش هاست و دامنه سرورپارس

موسسه خییریه ابوتراب

اتوبار آذربایجان

وب سایت تبلیغاتی وبی درج آگهی رایگان

نرم افزار خانه کوک

 
تبلیغات متنی

تبلیغات متنی ماهیانه 50 هزار تومان

------------------------------

نرم افزار حسابداری باشگاه بیلیارد کارا

مناسب باشگاه های بیلیارد ، بولینگ ، گیم نت ها، پارک کودک ، پارکینک و ماساژور ها

*****************

نرم افزار مدیریت استخر و باشگاه کارا

مناسب برای باشگاه های بندسازی،استخر،مجموعه ورزشی ها،ورزش های رزمی و..

*****************

مدیریت قبض های صادره و مصرف آب و صدور انواع قبض آب

*****************

صدور فاکتور و مدیریت درآمدهای و هزینه های فروشگاه

*****************

نرم افزار مدیریت آژانس مسکن راب

جامع ترین نرم افزار در زمینه مدیریت مشاورین املاک

نرم افزار مدیریت مطب قلب و عروق کارا

نرم افزار تخصصی مطب قلب و عروق

*****************

فروشگاه پارس نگین خزر

فروش انواع لوازم خانگی پارس خزر با تخفیف ویژه


 
آخرین آگهی ها
استخدام دانشجو رشته اقتصاد یا مدیریت مالی

انجام آزمون آنوا

ساخت کلیپ و ادیت فیلم

سفارش انجام تحلیل آماری/ Minitab/SPSS/PLS/آمار

دعوت به همکاری رشته مهندسی عمران

انجام امور نرم افزاری و نگارشی مکانیک

انجام برنامه نویسی جاوا و جاوا اسکریپت

دعوت به همکاری متخصص MININET

دعوت به همکاری کارشناس یا دکتری ریاضی

ترجمه فرانسه را به ما بسپارید

ساخت اپلیکیشن خود را به ما بسپارید

دعوت به همکاری آشنا به نرم افزار گمز

دعوت به همکاری فارغ التحصیلان مهندسی

سفارش ساخت فیلم صنعتی و فیلم برداری تیزر حرفه ای

ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا

تولید و پخش انواع قرنیز، لمینت، کفپوش، دیوارپوش

تولید و پخش انواع پارکت لمینت

دیوارپوش ترمووال و ماربل

کفپوش پی وی سی ضد آب

قرنیز پی وی سی (PVC) قرنیز ام دی اف (MDF)

 
آخرین اخبار
اطلاعات اولیه در مورد بورس

اپلیکیشن‌هایی مثل تلگرام از کجا پول درمی‌آورند؟

خلاصه جدول حداقل حقوق و دستمزد سال 1395 به همراه بخشنامه وزارت کار

طرح بلند پروازانه مايکروسافت براي ايجاد لشگر يک ميليارد نفري ويندوز 10

کد تلفن همه گیلان به ۰۱۳ تغییر یافت + جدول تغییرات شماره‌ شهرستانها

موجود ترسناکی که متولدین دهه شصت را بیش ازهر چیز به یاد "هاچ زنبور عسل " می اندازد!

روغن پالم چیست؟

«شاهزاده امنیت» لقب رسمی پریسا تبریز

گوگل دقیقا به چه میزان و چه جور اطلاعاتی از شما دارد؟

جرایم «غیرقابل گذشت» را بشناسید

ثبت نام دریافت یارانه مرحله دوم

با رعایت این نکات دیگر نیازی به کارواش نیست

تیم فوتبال فولاد خوزستان با برتری مقابل بنیادکار به صدرجدول گروه B لیگ قهرمانان آسیا رسید.

نحوه پرداخت الکترونیکی جرایم راهنمایی و رانندگی

عواقب غزل سرایی

 
بازدید و آگهی ارسالی
    افراد حاضر : ٣٩
    بازدید امروز : ١٢٧٩٨
    بازدید دیروز: ٢٢٦٨٦
    آگهی امروز: ٠
    کل آگهی : ٣١٣٥٦
    تعداد کل : ٤١٣٠٥٥٩٧
 

شرح خبر

  نهم مرداد ١٣٩٤ ساعت ٠٠:٠٤ نظرات[0]
  ico طرح بلند پروازانه مايکروسافت براي ايجاد لشگر يک ميليارد نفري ويندوز 10
  ويندوز 10 که با توجه به انتقادها و درخواست‌هاي کاربران ارتقا داده شده است، در سخت ترين شرايط مايکروسافت پا به عرصه وجود گذاشت و بسياري، آن را با توجه به برطرف کردن نقص نمونه‌هاي پيشين و کارآيي بالا، يک سيستم عامل تمام و کمال مي‌دانند که از جنبه‌هاي مختلف، شاخص است. کمپاني مايکروسافت اعلام کرد کاربران ويندوز 8،7 و 1/8 مي‌توانند ويندوز جديد را به صورت رايگان نصب کنند و بروزرساني اين ويندوز نيز به مدت 10 سال براي اين دسته از کاربران رايگان خواهد بود. همچنين با وجود همه تدابيري که مايکروسافت براي نصب آسان اين نسخه از ويندوز انديشيده بود، به دليل حجم بالاي تقاضا براي دانلود و نصب اين ويندوز، ديروز مشکلاتي پديد آمد،چرا که هر کدام از کاربران ويندوز براي ارتقا به ويندوز 10بايد حداقل ۳گيگابايت دانلود کنند.

با به روزرساني رايگان ويندوز 10 براي کاربران فعلي، انتظار مي‌رود که مايکروسافت بسرعت با افزايش تعداد کاربر مواجه شده و با رو کردن اين برگ برنده، قاعده بازي را به هم بريزد و همه چيز را به نفع خود تغيير دهد. انتظار مي‌رود در طول 3سال، تعداد کاربران اين نسخه از ويندوز به يک ميليارد نفر برسد که رقمي قابل توجه است و حدود 5 برابر کاربران ويندوز 8 مي‌شود.

راه درازي که مايکروسافت پيمود
همه مشکلات مايکروسافت با تصميمش براي ارتقاي ويندوز ايکس پي که يکي از محبوب ترين‌ها محسوب مي‌شد، آغاز شد. ارائه ويندوز ويستا در سال 2007 با استقبال مردم مواجه نشد و حتي آن را يکي از کم طرفدارترين نرم افزارهاي تاريخ مايکروسافت مي‌دانند، چرا که تنها 19درصد از کامپيوترهاي روميزي به اين ويندوز مجهز بود و درحالي که انتظار مي‌رفت نسخه بعدي ويندوز مايکروسافت (ويندوز7) که در سال 2009 جايگزين آن شد بتواند اقبال عمومي داشته باشد ولي عملاً چنين نشد. البته وضعيت ويندوز 7 نسبت به ويستا بهتر بود و بر66درصد کامپيوترهاي روميزي نصب شد ولي اين رقم براي نسخه‌هاي 8 و 1/8 ويندوز به 16درصد رسيد و اين، به معناي شکست کامل اين غول دنياي فناوري در زمينه سيستم‌هاي عامل بود.

همچنين درآمد مايکروسافت در سه ماهه نخست سال 2008 يعني يک سال پس از ورود ويندوز ويستا به بازارهاي جهاني و نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 24درصد کمتر شد و تحليلگران معتقد بودند که اين شکست، ناشي از اين است که کاربران نسبت به توانايي‌هاي اين ويندوز و ارزش آن متقاعد نشده‌اند.

با توجه به اين شکست‌هاي پي در پي، پذيرفتن نسل تازه‌اي از نرم افزار براي کمپاني بزرگي مانند مايکروسافت، حياتي بود و يک موضوع الزام آور محسوب مي‌شد. «جي پي گودنر» تحليلگر مؤسسه پژوهشي forrester نيز ويندوز 10 را يک امر ضروري براي مايکروسافت مي‌داند. وي ادامه مي‌دهد: خبر خوب براي اين کمپاني و سرمايه گذاران، اين است که تاکنون شاهد وزش بادهاي موافق براي اين نرم افزار بوده ايم و حتي قبل از رونمايي از اين نسخه نيز بازخوردهاي مثبتي گرفته‌ايم.

«استيو کلينهانس» تحليلگر گارتنر نيز در اين باره معتقد است تست هايي که پيش از اين، کمپاني مايکروسافت در قالب برنامه‌اي به نام «insiders» انجام داده است،نشان مي‌دهد که نگاه مشتريان تجاري اين کمپاني به عنوان مهم ترين کاربرهاي اين شرکت، به اين نسخه ويندوز مثبت است.

همچنين انتظار مي‌رود اين نرم افزار جديد، به درآمدزايي و افزايش فروش مايکروسافت کمک کند و مديران مايکروسافت هم ميزان فروش کامپيوترهاي روميزي با ويندوز 10 را تا پايان سال جاري 290ميليون واحد تخمين مي‌زنند که هنوز هم از سال‌هاي اوج مايکروسافت کمتر است و در مقابل، اپل گوي سبقت را ربوده است.

اين تحليلگر گارتنر ادامه مي‌دهد: به هرحال نکته ضروري، اين است که تحليل رفتن مايکروسافت، بايد روندي کند به خود بگيرد چرا که اين موضوع براي بخش مالي مايکروسافت بسيار حياتي و ضروري است و حتي ساتيا نادلا مديرعامل مايکروسافت براي مقابله با اين بحران و بهبود وضع اين کمپاني، به دنبال اين بود که جايگاه سيستم عامل که از نظر استراتژيک در مرکز مايکروسافت قرار دارد را جابه جا کند.

به اعتقاد وي، همچنين سازندگاني که در چند سال گذشته از مايکروسافت به سوي شرکت‌هاي بزرگ ديگري همچون گوگل و اپل سرازير شده‌اند، مي‌توانند مانعي بزرگ بر سر راه اين شرکت باشند تا مايکروسافت نتواند به شکوه گذشته خود در دنياي فناوري بازگردد؛ دنيايي که مايکروسافت تا مدت‌ها کمپاني غالب محسوب مي‌شد ولي حالا اوضاع به گونه‌اي ديگر رقم خورده و حتي مجبور شده است براي کمتر شدن ميزان ضرر اين شرکت که ساتيا نادلا، بخشي از آن را به دليل سوء مديريت پيشين مي‌داند، به تعديل گسترده نيروهايش روي بياورد.

افزايش خيل کاربران ويندوز 10

حالا چندي پس از اعلام شکست استراتژي مايکروسافت در زمينه گوشي‌هاي هوشمند، ويندوز 10 به گونه‌اي طراحي شده که هم روي گوشي‌هاي هوشمند و هم تبلت، کامپيوترهاي خانگي روميزي و حتي کنسول‌هاي بازي xbox عمل مي‌کند تا‌شايد بتواند بر بازار به گونه‌اي جالب توجه تأثير بگذارد.

مايکروسافت اميدوار است با برگرداندن سازندگان و طراحان به ويندوز، شکست مايکروسافت در زمينه تلفن هوشمند و همچنين نسخه‌هاي قبلي سيستم عامل اين کمپاني را جبران کند.

مايکروسافت همچنين انتظار دارد کاربران زيادي از اين سيستم عامل ويژه استقبال کنند؛ سيستم عاملي که کار خود را با کامپيوترهاي معمولي روميزي آغاز کرد و با وجود افت و خيز فراوان، بالاخره موفق خواهد شد از پتانسيل اين سيستم عامل بهترين بهره را گرفته و در وسايل مختلفي مانند لپ تاپ، تبلت و.. کارآيي داشته باشد.مايکروسافت براي گذر از بحراني که در اثر نسخه‌هاي اخير ويندوز اين کمپاني ايجاد شده بود، تلاش فراواني کرده است تا مانع ضرر بيشتر شود و حتي به روزهاي اوج خود بازگردد؛ روزگاري که سيستم عامل ويندوز ايکس پي حرف نخست را مي‌زد.

دست اندرکاران حوزه سيستم عامل اين کمپاني تلاش فراواني براي استاندارد کردن نسخه جديد ويندوز داشته‌اند به گونه‌اي که اين امکان و پتانسيل را دارد به يک اپ جهاني universal apps تبديل شود که روي هر نوع سخت افزاري که از ويندوز استفاده مي‌کند، جوابگو باشد. «جي پي گودنر» تحليلگر مؤسسه پژوهشي forrester مي‌گويد: universal apps استراتژي جديد موبايل است و تنها پلتفرمي است که مي‌تواند با همه وسايل الکترونيکي مطابقت داشته باشد کاري که اپل يا گوگل به عنوان غول‌هاي کنوني دنياي فناوري از پس آن برنيامدند.

همچنين در ويندوز 10 اپ‌هاي اندرويدي يا ios مي‌توانند روي ويندوز کار کنند که اين هم نشان دادن توانمندي ديگري از مايکروسافت به سيستم‌هاي عامل گوشي‌هاي هوشمند رقيب محسوب مي‌شود. مايکروسافت همچنين به بخش‌هاي تجاري و سازندگان کامپيوترهاي روميزي که اين نرم افزار را روي محصولات جديد خود نصب مي‌کنند توجهي ويژه خواهد داشت و سالانه مبلغي به آنها پرداخت مي‌کند تا بتواند جايگاه بهتري در بازار کسب کند.

ويژگي هاي ويندوز 10 در يک نگاه:
پيش از اين ويندوز به عنوان ناامن‌ترين سيستم عامل شناخته مي‌شد ولي ويندوز ۱۰ ويژگي‌هاي امنيتي بسياري دارد و با سرويس smartscreen مي‌تواند از حملات فيشينگ و ديگر حملات آنلايني که به منظور سرقت اطلاعات حساس مانند پسوردها و اطلاعات شخصي انجام مي‌شود جلوگيري کند. يکي ديگر از سرويس هايي که باعث امنيت بالاي ويندوز 10 مي‌شود،windows defender است.

در ويندوز ۱۰ شاهد مرورگر جديد، دستيار صوتي، منوي استارت و صدها قابليت جديد يا بهبود يافته هستيم. مايکروسافت بعد از بازخورد منفي از حذف منوي استارت در ويندوز 8، تصميم به عرضه به‌روزرساني جديدي بانام 1/8 کرد که در آن دکمه‌ استارت به‌جاي خود بازگشت ولي در ويندوز 10، منوي استارت تغييراتي عمده دارد.

کاربران ويندوز 10 مي‌توانند يک حساب کاربري ويژه براي فرزندان خود تعريف کنند تا فضاي مجازي براي آنها امن تر شود. والدين با استفاده از قابليت‌هاي family features مي‌توانند سايت‌هاي نامناسب را فيلتر کنند تا دسترسي آنها به چنين سايت هايي عملاً محدود شود. اين سرويس همچنين مي‌تواند به يکي از دغدغه‌هاي والدين پايان دهد و به آنها کمک کند تا بر ميزان استفاده فرزندانشان از کامپيوتر نظارت داشته باشند.

قابليت جست‌وجوي سريع‌تر يکي ديگر از توانمندي‌هاي نسخه جديد ويندوز محسوب مي‌شود. مايکروسافت، explorer ويندوز10 را به‌ صورت هوشمند طراحي کرده است تا سايت‌ها و پوشه‌هايي که کاربر بيشتر با آنها سروکار دارد را به خاطر بسپارد و صورت جست وجوي فايلي، پوشه‌هاي پربازديد را در رأس جست‌و‌جو قرار دهد که با اين کار، فايل مورد نظر سريع تر پيدا مي‌شود.


كليه حقوق اين اثر متعلق به https://www.KaraAds.ir ميباشد.
هرگونه تقليد و نقل مطالب بدون ذكر منبع ممنوع می باشد.
 
 Copy Right©2012-2013 Kara Narmafzar.Co ,All rights reserved.