بیست و نهم اسفند ٢  
ارتباطصنعتبازار کارخدماتلوازماتومبیبلاملاکآموزشکامپیوتر
صفحه اصلیراهنماتعرفهکنترل پنلتبادل لینکفروشگاهعضویتتماس با مادرباره ما  سایت تبلیغاتی کارا آماده دریافت تبلیغات رایگان و ویژه شما در زمنیه های املاک ،کامپیوتر ، آموزش ، اتومبیل ، بازارکار ، تلفن و موبایل ، خدمات و...

کد ساماندهی
logo-samandehi
 
گروه ها

Skip Navigation Links.

 
ورود اعضاء
  نام کاربری:
  رمز ورود :
ورود ثبت نام
 
تبلیغات بنر
بنر بزرگ240*170
یکماهه 200 هزارتومان
 
بنرکوچک 120*170
یکماهه 100 هزارتومان





 
لینک ها
فروش هاست و دامنه سرورپارس

موسسه خییریه ابوتراب

انگلیسی برای مدرسین

اتوبار آذربایجان

وب سایت تبلیغاتی وبی درج آگهی رایگان

 
تبلیغات متنی

تبلیغات متنی ماهیانه 50 هزار تومان

------------------------------

نرم افزار حسابداری باشگاه بیلیارد کارا

مناسب باشگاه های بیلیارد ، بولینگ ، گیم نت ها، پارک کودک ، پارکینک و ماساژور ها

*****************

نرم افزار مدیریت استخر و باشگاه کارا

مناسب برای باشگاه های بندسازی،استخر،مجموعه ورزشی ها،ورزش های رزمی و..

*****************

مدیریت قبض های صادره و مصرف آب و صدور انواع قبض آب

*****************

صدور فاکتور و مدیریت درآمدهای و هزینه های فروشگاه

*****************

نرم افزار مدیریت آژانس مسکن راب

جامع ترین نرم افزار در زمینه مدیریت مشاورین املاک

نرم افزار مدیریت مطب قلب و عروق کارا

نرم افزار تخصصی مطب قلب و عروق

*****************

فروشگاه پارس نگین خزر

فروش انواع لوازم خانگی پارس خزر با تخفیف ویژه


 
آخرین آگهی ها
استخدام دانشجو رشته اقتصاد یا مدیریت مالی

انجام آزمون آنوا

ساخت کلیپ و ادیت فیلم

انجام امور نرم افزاری و نگارشی مکانیک

انجام برنامه نویسی جاوا و جاوا اسکریپت

سفارش انجام تحلیل آماری/ Minitab/SPSS/PLS/آمار

دعوت به همکاری رشته مهندسی عمران

دعوت به همکاری کارشناس یا دکتری ریاضی

دعوت به همکاری متخصص MININET

ترجمه فرانسه را به ما بسپارید

دعوت به همکاری آشنا به نرم افزار گمز

ساخت اپلیکیشن خود را به ما بسپارید

دعوت به همکاری فارغ التحصیلان مهندسی

سفارش ساخت فیلم صنعتی و فیلم برداری تیزر حرفه ای

ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا

تولید و پخش انواع قرنیز، لمینت، کفپوش، دیوارپوش

تولید و پخش انواع پارکت لمینت

دیوارپوش ترمووال و ماربل

کفپوش پی وی سی ضد آب

قرنیز پی وی سی (PVC) قرنیز ام دی اف (MDF)

 
آخرین اخبار
اطلاعات اولیه در مورد بورس

اپلیکیشن‌هایی مثل تلگرام از کجا پول درمی‌آورند؟

خلاصه جدول حداقل حقوق و دستمزد سال 1395 به همراه بخشنامه وزارت کار

طرح بلند پروازانه مايکروسافت براي ايجاد لشگر يک ميليارد نفري ويندوز 10

کد تلفن همه گیلان به ۰۱۳ تغییر یافت + جدول تغییرات شماره‌ شهرستانها

موجود ترسناکی که متولدین دهه شصت را بیش ازهر چیز به یاد "هاچ زنبور عسل " می اندازد!

روغن پالم چیست؟

«شاهزاده امنیت» لقب رسمی پریسا تبریز

گوگل دقیقا به چه میزان و چه جور اطلاعاتی از شما دارد؟

جرایم «غیرقابل گذشت» را بشناسید

ثبت نام دریافت یارانه مرحله دوم

با رعایت این نکات دیگر نیازی به کارواش نیست

تیم فوتبال فولاد خوزستان با برتری مقابل بنیادکار به صدرجدول گروه B لیگ قهرمانان آسیا رسید.

نحوه پرداخت الکترونیکی جرایم راهنمایی و رانندگی

عواقب غزل سرایی

 
بازدید و آگهی ارسالی
    افراد حاضر : ٣٨
    بازدید امروز : ٦٨٧٤
    بازدید دیروز: ٢٢٦٨٦
    آگهی امروز: ٠
    کل آگهی : ٣١٣٥٦
    تعداد کل : ٤١٢٩٩٦٧٣
 

شرح خبر

  یکم مرداد ١٣٩٣ ساعت ٢١:٢٣ نظرات[0]
  ico گوگل دقیقا به چه میزان و چه جور اطلاعاتی از شما دارد؟
  همه میدانیم که گوگل یک غول تکنولوژی است که تعداد بسیاری خدمات کاربردی و البته پر هزینه را به رایگان ارائه میکند. سرویس هایی نظیر جی میل، Google Drive وHangouts در کنار سیستم عامل موبایل این شرکت همگی به رایگان قابل استفاده است. آیا تا کنون فکر کرده اید که گگل هزینه این خدمات را چطور با شما حساب میکند؟


نکته امنیتی روز: میراث بدون وارث؟!
یک نوع سرقت آنلاین و بسیار شایع این است که افرادی در اتاقهای گفتگو یا از طریق ایمیل با شما ارتباط بر قرار میکنند و با جعل عنوان و اوراق به ظاهر رسمی از شما در خواست تقسیم میراثی به جای مانده و میلیون دلاری از فردی هموطن شما که در یک حادثه جان خود را از دست داده میکنند. معمولا این افراد اطلاعاتی ظاهرا رسمی از حساب بانکی شخص مورد نظر – که اتفاقا نام و عنوان وی نیز دقیق و صحیح است – به شما ارائه میکنند و بعد از جلب اطمینان شما و فریب شما با یک رقم میلیون دلاری، از شما درخواست واریز مبلغی به یک حساب مشترک برای انجام امور قانونی میکنند. هرگز فریب این افراد را نخورید زیرا حتی یک دلار نیز در سیستم بانکی داخلی و بین المللی بدون نظارت نهادهای مسئول قابل جابجایی نیست، و هیچ کس میراث میلیون دلاری خود را بی وارث رها نمیکند!

به گزارش «تابناک» شاید تا کنون به این سوال فکر نکرده اید که گوگل هزینه این همه خدمت رایگانی را که به من و شما ارائه میکند، از کجا بدست آورده و می آورد. خوب، اکنون شاید زمان مناسبی است که این سوال را از خود بپرسید. پاسخ سوال خیلی ساده این است: از طریق استفاده از اطلاعات شما برای تبلیغات.
این استفاده از اطلاعات کاربران، از اصلی ترین سرویس گوگل یعنی جستجوی آن آغاز میشود. اما واقعا گوگل چه اطلاعاتی و در چه سطحی از شما دارد؟ و آیا شما باید نگران این موضوع باشید؟ بگذارید دقیق تر این موضوع را بررسی کنیم، پاسخ این سوالات شما را متعجب میکند:

رد پای اینترنتی شما
گوگل به خوبی از رد پای شما در اینترنت آگاه است و بهترین جایی که به شکل شفاف میتوانید از این موضوع اطلاع پیدا کنید Google Web History است که در واقع تمامی سابقه و تاریخچه مربوط به جستجوی شما را از هر دستگاهی که بر روی آن با حساب کاربری گوگل خود آنلاین بوده اید در آنجا نگه داشته شده است. برای آنکه خود ببینید، به اینجا مراجعه کنید.
در واقع داشتن سابقه جستجو های شما برای خودتان بهتر است – گوگل اینگونه میگوید – زیرا از این اطلاعات برای ارائه نتایج دقیقتر در راستای جستجو های آتی شما استفاده خواهد شد. اما این موضوع – حوزه های علاقه و در مرکز توجه شما – برای بازاریابان محصولات بسیار ارزشمند است و چنانچه در جریان این علاقه شدید، اطلاعات شخصی شما نیز به نحوی به دست آنها برسد، موضوع دیگر شخصی است!
در عین حال، تاریخچه بازدید شما از صفحات وب نیز هرچند کمتر عینی و آشکار اما به همان ترتیب تاریخچه جستجو، برای گوگل به آسانی قابل دیدن و دسترسی است. گوگل این تاریخچه را با استفاده از ابزارهای رصد کننده و همچنین با کاربست اطلاعات استخراج شده از AdSense و Analytics بدست می آورد.
گوگل میداند که شما معمولا از چه وب سایتهایی بازدید میکنید، ترتیب بازدید شما از آنها به چه شکل است، چه مدت زمانی را بر روی آن وب سایتهای سپری میکنید و اطلاعات جزئی دیگر. البته پروفایلی که از این اطلاعات درست میشود به نام شما نیست و در واقع به نام IP شما است. اما مجموع همه اینها یک اثر انگشت منحصر به فرد را تشکیل میدهد که در نهایت مربوط به شما است و از آن میتوان در راستای تبلیغات استفاده شود:

برای دیدن این اطلاعات در رابطه با IP خود میتوانید به Google Ad Settings در اینجا مراجعه کنید که در آنجا حتی میتوانید خود تغییراتی را اعمال نمایید. این صفحه اثر انگشت دیجیتالی شما برای گوگل است.
واقعیت این است که تقریبا هیچ اطلاعاتی در مورد فعالیت های آنلاین شما وجود ندارد که گوگل بخواهد و نتواند در مورد آن چیزی بداند. در این میان حتی اقدام به Private Browsing نیز نمیتواند به شکل کامل اطلاعات شما را حفظ کند.
گوگل + اطلاعات شما!
در حالی که فعالیت های رصد گوگل در مورد کاربران وسیع است، فیس بوک نشان داد که راه آسانتری هم برای بیرون کشیدن داده ها و اطلاعات کاربران وجود دارد. در واقع فیس بوک میلیونها کاربر را در سراسر جهان تشویق به ارائه بی چون و چرای اطلاعاتی کرده است که گوگل آنها را با استفاده از الگوریتم های پیچیده به چنگ آورده و در پایگاه های داده عظیم ذخیره سازی کرده است:

حال ما سرویس Google+ را داریم! پروفایل شما کامل است و هدفی بسیار خوب برای تبلیغات. حتی در این بین شما با تکمیل کردن این اطلاعات، خیلی شیک و مجلسی باقی اطلاعاتی را که گوگل نیاز دارد، در اختیار وی قرار میدهید! حال صرف نظر کنیم از تصاویر، پیامها و ایمیل هایی که برای مخاطبان خود میفرستید:
چیزی با نام ایمیل خصوصی نداریم!
قطعا کاربران Google+ به خوبی میدانند که چه اطلاعاتی را در اختیار گوگل قرار میدهند، همانطور که کاربران فیس بوک نیز اکنون سالهای است که اطلاعات خود را برای تبلیغات در اختیار فیس بوک قرار داده اند و ظاهرا از این موضوع ناراحت هم نیستند. واقعیت این است که هیچ دلیلی برای تمایز گذاشتن بین گوگل و سایر شبکه های اجتماعی در این خصوص نیت و استفاده گوگل از این اطلاعات هم بیشتر از بقیه این سرویس ها و شبکه ها نیست – ظاهرا. تنها تفاوت اینجا است که کاربران از یک شبکه اجتماعی توقع یک رفق رازدار بدن را ندارند.
شاید متعجب شوید، اگر بدانید که حساب جی میل شما از روند جامع جمع آوری داده های گوگل استثنا نیست! بلکه کاملا بر عکس، این حساب معدنی از اطلاعات و داده های ارزشمندی است که گوگل هرگز بدون جی میل آنها را بدست نمی آورد. البته این جمع آوری داده ها مشمول محتویات و جزئیات ایمیل های شما نمیشود اما همچنان ترجیحات و علایق شما در کنار سایر اطلاعاتی که به شکل عمومی از شما در فضای نت وجود دارد، میتواند منبع ارزشمندی برای گوگل باشد:

برای مثال گوگل از اطلاعات ایمیل شما برای فهمیدن اینکه در کدام یک از شبکه های اجتماعی و سرویس های رقیب گوگل ثبت نام کرده اید بهره میبرد. این موضوع میتواند منجر به دسترسی گوگل به اطلاعات کاربران بر روی آن شبکه های اجتماعی و سرویس ها شود.
از سوی دیگر استفاده از ابزار گفتگو یا Chat جی میل، یعنی Gtalk و همه برنامه هایی که از حساب گوگل برای گفتگو استفاده میکنند. تاریخچه گفتگو های شما را با جزئیات در اختیار گوگل قرار میدهد. واقعیتی که ما معمولا فراموش میکنیم زیرا تصور میکنیم چون گفتگو های قبلی را در صفحه Chat نمی بینیم، آنها از بین رفته اند. در حالی که شاید برای همیشه در سرورهای گوگل خانه کرده اند!
اندروید هم شما را میپاید!
بخش اعظمی از در پای انیترنتی شما میتواند بدون در نظر گرفتن اینکه از چه دستگاهی استفاده میکنید، رصد شود. اگر از یک سیستم عامل اندروید استفاده کنید که حساب گوگل بر روی آن فعال است، دیگر مهم نیست که از تبلت، PC یا گوشی هوشمند استفاده کنید. در حالت حداقلی، هنوز وب گردی شما از طریق مرورگر، فعالیت اینترنتی شما را با جزئیات به گوگل میدهد:

اندروید همچنین از اطلاعات مربوط به موقعیت جغرافیایی شما نیز بهره مند است، به واسطه فعال کردن موقعیت یاب یا نصب نرم افزارهای جانبی. این موضوع به ویژه زمانی برای گوگل اهمیت دارد که از طریق آن عادات رفتاری روزانه شما و محل های مورد علاقه یا رجوع شما را شناسایی کند.
این دو مورد تنها موارد آشکار و مشخصی است که از طریق آنها سیستم عامل اندروید اطلاعات کاربران را در اختیار گوگل قرار میدهد. مسلم از بسیاری مسیرهای دیگر اطلاعات کاربران در اختیار سیستم عامل و از آنجا گوگل قرار میگرد.
اینها واقعیاتی است که در خصوص میزان و حجم اطلاعاتی که از کاربران در اختیار گوگل قرار دارد را نشان میدهد. حال تفسیر این واقعیات بر عهده شما است. بدون شک گوگل بدون داشتن این اطلاعات و استفاده از آنها در راستای تبلیغات یک روزه ورشکست خواهد شد و تمامی خدمات دوست داشتنی همراه آن نیز به پایان خواهند رسید.
در خوش بینانه ترین حالت شاید بتوان به گوگل اعتماد کرد و این حجم از اطلاعات را در اختیار آن شرکت قرار داد. بسیار این کار ار میکنند. اما بدترین حالت نیز این است که این اطلاعات حتی نه توسط خود گوگل به شکل مستقیم، اما به دست عده ای هکر و مجرم بیفتد که سرانجام آن نا مشخص است. در نهایت مانند همیشه هشدار نهایی آن است که مراقب اطلاعاتی که از خود در فضای نت منتشر میکنید، باشید.

متن نوشته انگلیسی

 
We all know that Google is a technology giant that many services and applications offered for free, but it is costly. Services such as Gmail, Google Drive and Hangouts next mobile operating system is now available free to all. Have you ever wondered how you Ggl cost of these services will account?

Security Tip of Day: Legacy without an heir!
who lost their lives in an accident.have a joint account for legal affairs.

According to the “bright” Maybe you have not ever thought about it that Google is spending all this free service you provided to me, where can get. Well, now is probably a good time to ask yourself this question. The answer is very simple: through the use of your data for advertising.
The use of user information from most Google services, it starts the search. But really what Google is and what level are you? And you should be worried about this? Let us examine more closely, the answer will surprise you:

Your Internet Footprint
Your Google Account has been kept online’ve been there. But see for yourself, click here.
In fact, it is better for you, your search history – Google says so – because this information to provide better results will be used toward your future searches. But this – the areas of your interest and focus – is very valuable for the marketing of products and the intense interest in the process, your personal data as well as their hands would subject a person!
However, the history of the web pages you visit as well, though less obvious, but the same objective and the search history, Google is easily visible and accessible. Google’s history of using observation tools and also acquires visual information extracted from AdSense and Analytics.
Google knows what Web sites you visit that you usually arrange your visit to figure out what they are, how much time do you spend on the Web sites and detailed information of the other. The profile that this information is correct, your name is actually the name of your IP.

To see this information in conjunction with your IP Google Ad Settings Here you can see where they can even apply your changes. This page digital fingerprint for Google.
The fact is that there is almost no information about your online activities, and does not want Google to know about it. The Private Browsing also not even attempt to keep all your information.
Google + information!
While observing the activities of the users of Google’s vast, Facebook proved easier for users to extract data there.

We now have a Google+ service! Your profile is complete and very good for advertising purpose. Even here, between you fill out this information, so the information remains stylish clutch that Google needs to provide her with you! Regardless, we had photos, send messages and emails to your audience:
What name do not have a private email!
The only difference is that users of a social network do not expect a body Rfq confidential.
You may be surprised, if you know your Gmail account from Google Trends comprehensive data collection is no exception! But in fact, this account is a valuable mine of information and data that Google never without Gmail does not get them.

For example, Google’s e-mail information to understand what a social networking service to rival Google have registered uses. This can lead to a Google access to information and services to users on its social network.
Use the Site or Chat Gmail, Gtalk and all of the programs that they use to talk of a Google account. Google provides a detailed history of your conversation will be. We forget the fact that we usually think of as discussed earlier, we do not see the Chat page, they are gone. Perhaps the Google servers to always have a home!
Android is watching you!
You can Anytrnty portion of the pie regardless of what device you use, be observed. If you use an Android operating system that Google account is turned on, no matter the tablet, PC or smart phone use. At least, not yet looking through your web browser, Google’s Internet activity you will:

Android is also information about your geographic location will also benefit, by enabling GPS or software installed accessories. This is especially important when Google through which to conduct your daily habits and see your favorite place or recognize a.
The case is clear and specific cases through which most of the Google Android operating system gives users information. Certain other user information from many walks of Google’s operating system since undergoing.
These are the facts regarding the amount and volume of information that users provide Google with that show. However, interpretation of these facts is your responsibility.
Perhaps the most optimistic case, Google Trust, and the volume of information available to the company. That much of this work. But the worst is that this information is not even directly by Google, but it would eventually fall into the hands of some hacker or criminal, is unknown. Finally, as always, is the final warning to be careful in the maintenance of published information that you have

متن نوشته عربی
 
نعلم جميعا ان غوغل عملاق التكنولوجيا أن العديد من الخدمات والتطبيقات تقدم مجانا، لكنه مكلف. خدمات مثل Gmail و Google محرك وخروجات المقبل نظام تشغيل الهواتف المحمولة متاحة مجانا للجميع الآن. لقد سبق لك أن تساءلت كيف تكلفة Ggl هذه الخدمات سوف تمثل؟

تلميح الأمن اليوم: تراث دون وريث!
الذين فقدوا حياتهم في حادث.لديك حساب مشتركة للشؤون القانونية.

وفقا ل “مشرق” ربما لم تكن قد فكرت في أن جوجل تنفق كل هذه الخدمة المجانية التي قدمتها لي، حيث يمكن الحصول عليها. حسنا، والآن هو على الارجح وقتا طيبا أن تسأل نفسك هذا السؤال. الجواب بسيط جدا: من خلال استخدام البيانات الخاصة بك للدعاية.
استخدام معلومات المستخدم من معظم خدمات Google، ويبدأ البحث. ولكن في الحقيقة ما هو جوجل وأي مستوى أنت؟ ويجب أن تكون قلقة حول هذا الموضوع؟ دعونا نبحث عن كثب، فإن الجواب مفاجأة لك:

البصمة الخاصة بك الإنترنت
ظلت حساب Google online’ve هناك. ولكن انظر لنفسك، انقر هنا.
في الواقع، بل هو خير لكم، والتاريخ بحثك – وتقول جوجل لذلك – لأن هذه المعلومات لتوفير نتائج أفضل سوف تستخدم نحو البحث الخاص في المستقبل. ولكن هذا – مجالات اهتمامك والتركيز – هو قيمة جدا لتسويق المنتجات واهتمام كبير في هذه العملية، أن البيانات الشخصية الخاصة بك وكذلك أيديهم إخضاع شخص!
ومع ذلك، فإن التاريخ من صفحات الويب التي تزورها وكذلك، وإن كان أقل وضوحا، ولكن نفس الهدف وتاريخ البحث، وجوجل مرئيا بسهولة ويمكن الوصول إليها. التاريخ غوغل باستخدام أدوات الملاحظة وأيضا يكتسب المعلومات البصرية المستخرجة من AdSense وتحليلات.
الملف الشخصى أن هذه المعلومات غير صحيحة، اسمك هو في الواقع اسم IP الخاص بك. ولكن كل شيء في كل شيء، فهي تشكل بصمة فريدة من نوعها وهذا هو في نهاية المطاف عنك ويمكن استخدامه من أجل الإعلان:

لمعرفة هذه المعلومات بالتزامن مع إعدادات اعلان جوجل IP الخاص بك هنا يمكنك ان ترى حيث يمكنهم حتى تطبيق التغييرات. هذه الصفحة البصمة الرقمية لجوجل.
الحقيقة هي أن هناك تقريبا أي معلومات حول الأنشطة الخاصة بك على الانترنت، ولا تريد جوجل لمعرفة ذلك. على التصفح الخاص أيضا لا بل محاولة للحفاظ على كل ما تبذلونه من المعلومات.
جوجل + من المعلومات!
مع مراعاة أنشطة مستخدمي واسعة غوغل، الفيسبوك أثبت أسهل للمستخدمين لاستخراج البيانات هناك.

لدينا الآن خدمة جوجل +! ملفك الشخصي كاملة وجيدة جدا لغرض الدعاية. حتى هنا، بينكم ملء هذه المعلومات، لذلك تبقى المعلومات مخلب أنيقة أن جوجل يحتاج إلى تزويدها لك! بغض النظر، كان لدينا الصور وإرسال الرسائل ورسائل البريد الإلكتروني لجمهورك:
ما اسم لم يكن لديك بريد الكتروني خاصة!
الفرق الوحيد هو أن مستخدمي شبكة اجتماعية لا نتوقع هيئة سرية استجلاب عروض الأسعار.
كنت قد يفاجأ، إذا كنت تعرف حساب Gmail الخاص بك من اتجاهات جوجل جمع بيانات شاملة ليست استثناء! ولكن في الواقع، وهذا الحساب هو منجم قيما للمعلومات والبيانات التي جوجل أبدا دون Gmail لا يحصل عليها.

على سبيل المثال، معلومات البريد الإلكتروني جوجل لفهم خدمة التواصل الاجتماعي لمنافسة جوجل ما قد سجلت الاستخدامات. هذا يمكن أن يؤدي إلى وصول جوجل على المعلومات والخدمات للمستخدمين على الشبكة الاجتماعية.
استخدام هذا الموقع أو دردشة Gmail و Gtalk وجميع البرامج التي يستخدمونها للحديث من حساب Google. جوجل تقدم فإن التاريخ المفصل لمحادثتك يكون. ننسى حقيقة أننا نعتقد عادة من حيث نوقش في وقت سابق، ونحن لا نرى صفحة الدردشة، وذهبوا. ربما خوادم Google ليكون دائما المنزل!
الروبوت يراقبك!
يمكنك Anytrnty جزء من الكعكة بغض النظر عن الجهاز الذي تستخدمه، يتعين مراعاتها. إذا كنت تستخدم نظام التشغيل أندرويد من تشغيل حساب Google على، لا يهم قرص، وأجهزة الكمبيوتر أو استخدام الهواتف الذكية. على الأقل، لا تبحث حتى الآن من خلال متصفح الويب الخاص بك، نشاط الإنترنت غوغل سوف:

الروبوت هو أيضا سوف المعلومات حول موقعك الجغرافي تستفيد أيضا، من خلال تمكين نظام تحديد المواقع أو البرامج الملحقات المثبتة.
بعض معلومات المستخدم الأخرى من كثير من مناحي نظام التشغيل غوغل منذ خضوعه.
هذه هي الحقائق بشأن كمية وحجم المعلومات التي يقوم المستخدمون توفر جوجل مع هذا العرض. ومع ذلك، وتفسير هذه الحقائق هي مسؤوليتكم.
ربما الحالة الأكثر تفاؤلا، وجوجل الثقة، وحجم المعلومات المتاحة للشركة. أن الكثير من هذا العمل. ولكن الأسوأ هو أن هذه المعلومات ليست حتى مباشرة من قبل Google، ولكن سيكون فى النهاية تقع في أيدي بعض القراصنة أو جنائية، غير معروف. أخيرا، وكما هو الحال دائما، هو التحذير النهائي لتوخي الحذر في الحفاظ على المعلومات المنشورة التي لديك.


كليه حقوق اين اثر متعلق به https://www.KaraAds.ir ميباشد.
هرگونه تقليد و نقل مطالب بدون ذكر منبع ممنوع می باشد.
 
 Copy Right©2012-2013 Kara Narmafzar.Co ,All rights reserved.