هفتم اردیبهشت ٣  
ارتباطصنعتبازار کارخدماتلوازماتومبیبلاملاکآموزشکامپیوتر
صفحه اصلیراهنماتعرفهکنترل پنلتبادل لینکفروشگاهعضویتتماس با مادرباره ما  سایت تبلیغاتی کارا آماده دریافت تبلیغات رایگان و ویژه شما در زمنیه های املاک ،کامپیوتر ، آموزش ، اتومبیل ، بازارکار ، تلفن و موبایل ، خدمات و...

کد ساماندهی
logo-samandehi
 
گروه ها

Skip Navigation Links.

Expand  املاك املاك
Expand  اتومبيل اتومبيل
Expand بازار كاربازار كار
Expand كامپيوتركامپيوتر
Expand  ارتباط ارتباط
Expand سایتسایت
Expand متفرقهمتفرقه
Expand آموزشآموزش
Expand  لوازم لوازم
Expand  خدمات خدمات
Collapse  صنعت صنعت
Expand آبزیانآبزیان

 
ورود اعضاء
  نام کاربری:
  رمز ورود :
ورود ثبت نام
 
تبلیغات بنر
بنر بزرگ240*170
یکماهه 200 هزارتومان
 
بنرکوچک 120*170
یکماهه 100 هزارتومان





 
لینک ها
موسسه خییریه ابوتراب

اتوبار آذربایجان

کارا نرم افزار

شرکت آزمون الکترونیک خزر

نرم افزار خانه کوک

 
تبلیغات متنی

تبلیغات متنی ماهیانه 50 هزار تومان

------------------------------

نرم افزار حسابداری باشگاه بیلیارد کارا

مناسب باشگاه های بیلیارد ، بولینگ ، گیم نت ها، پارک کودک ، پارکینک و ماساژور ها

*****************

نرم افزار مدیریت استخر و باشگاه کارا

مناسب برای باشگاه های بندسازی،استخر،مجموعه ورزشی ها،ورزش های رزمی و..

*****************

مدیریت قبض های صادره و مصرف آب و صدور انواع قبض آب

*****************

صدور فاکتور و مدیریت درآمدهای و هزینه های فروشگاه

*****************

نرم افزار مدیریت آژانس مسکن راب

جامع ترین نرم افزار در زمینه مدیریت مشاورین املاک

نرم افزار مدیریت مطب قلب و عروق کارا

نرم افزار تخصصی مطب قلب و عروق

*****************

فروشگاه پارس نگین خزر

فروش انواع لوازم خانگی پارس خزر با تخفیف ویژه


 
آخرین آگهی ها
اجرای نما لوور دوکی الومینیومی شیدر

هزینه اجرای نمای کرتین وال

کرتین وال

نمای کامپوزیت ، سرامیک خشک ، کرتین وال و لوور دوکی

نمای کامپوزیت ، سرامیک خشک ، کرتین وال و لوور دوکی

اجرای نمای کامپوزیت

اجرای نمای کامپوزیت ساختمان و تابلو کامپوزیت مغازه

فروش انواع ورق کامپوزیت

قیمت کرتین وال

اجرای نمای کرتین وال

نمای کامپوزیت ، سرامیک خشک ، کرتین وال و لوور دوکی

اجرای نمای کامپوزیت

اجرای نمای کامپوزیت ساختمان و تابلو کامپوزیت مغازه

طراحی و اجرای نمای کامپوزیت ، تابلو کامپوزیت

نمای کامپوزیت

قیمت لوور دوکی

دستگاه آراف فرکشنال سوزنی Secret RF Fractional

لیزر دایود رازورلیز Razorlase Laser

دستگاه لیزر فراکشنال Fractional Co2 FRAXIS

دستگاه لیزر دایود Diode Depilight Laser

 
آخرین اخبار
اطلاعات اولیه در مورد بورس

اپلیکیشن‌هایی مثل تلگرام از کجا پول درمی‌آورند؟

خلاصه جدول حداقل حقوق و دستمزد سال 1395 به همراه بخشنامه وزارت کار

طرح بلند پروازانه مايکروسافت براي ايجاد لشگر يک ميليارد نفري ويندوز 10

کد تلفن همه گیلان به ۰۱۳ تغییر یافت + جدول تغییرات شماره‌ شهرستانها

موجود ترسناکی که متولدین دهه شصت را بیش ازهر چیز به یاد "هاچ زنبور عسل " می اندازد!

روغن پالم چیست؟

«شاهزاده امنیت» لقب رسمی پریسا تبریز

گوگل دقیقا به چه میزان و چه جور اطلاعاتی از شما دارد؟

جرایم «غیرقابل گذشت» را بشناسید

ثبت نام دریافت یارانه مرحله دوم

با رعایت این نکات دیگر نیازی به کارواش نیست

تیم فوتبال فولاد خوزستان با برتری مقابل بنیادکار به صدرجدول گروه B لیگ قهرمانان آسیا رسید.

نحوه پرداخت الکترونیکی جرایم راهنمایی و رانندگی

عواقب غزل سرایی

 
بازدید و آگهی ارسالی
    افراد حاضر : ٥٥
    بازدید امروز : ٢١٤٨٢
    بازدید دیروز: ٢١١٤٨
    آگهی امروز: ٢٠
    کل آگهی : ٣١٤٤٧
    تعداد کل : ٤٢٠٦٨٠٩٥
 

صنعت> توليد مواد غذايي

آگهی ویژه

خواص دارويي عسل

گروه صنايع غذايي زرين شهد ارس



خواص عسل:



اين ماده زرين، غـني و فـوق الـعـاده محصول معجزه آساي زنبـورهــاي عسل است و جايگزين منـاسبـي بـراي شـكـر سفيد به شـمـار مـي رود. هر چند در تمامي سال موجودمـي بـاشـد، امـا بايـد دانسـت كه در تابستان و پاييز بعمل مـي آيد و در اين موقع از سال از سايـر مـواقـع تـازه تر مي باشد.

فرايند اعجاب انگيز تهيه فرايند اعجاب انگيز تهيه عسل از چرخش زنـبـورهــا به دور گل ها شروع مي شود. آنها در همين حال شهد گـل ها را در دهـان خـود جـمـع مي كـنـنـد. شـهـد گـل هـا بـا آنــزيم مخصوصي كه در بزاق دهان زنبور وجود دارد، تركيب شده و طي يك فرايند شيميايي تبديل به عسل مي شود. زنبورها، عسل را به داخل كندو مي برند و آنرا درون حفره ها و ديواره هاي هر شبكه از كندو ذخيره مي كنند. ارتعاشي كه از بال زدن هاي آنها ايجاد مي شود، كار تهويه را انجام داده و موجب مي شود رطوبت بيش از اندازه آن از بين رفته و آماده مصرف گردد.



فوايد



علاوه بر اينكه عسل به عنوان شيرين كننده مغذي و طبيعي به شماره مي رود، تحقيقات حاكي از اين امر هستند كه تركيبات منحصر بفرد عسل، از آن يك ضد ميكروب و ضد اكسيدان قوي درست مي كنند.



عسل ناخالص (خام) – ماده اي ضد باكتري، ضد ويروس، ضد قارچ



خواص عسل – مانند اكثر مواد غذايي – به كيفيت آن بستگي دارد؛ اما در اين مورد بخصوص، كيفيت از اهميت بالاتري برخوردار است، چراكه گرده هايي كه به پاهاي زنبور عسل مي چسبند، خاصيت درمانيشان در گياهان مختلف، متفاوت مي باشند. به علاوه در فرايند درست شدن عسل بسياري از مواد مغذي در داخل كندو باقي مي ماند. مي توان گفت كه عسل ناخالص ( يا همان عسل اوليه) حاوي همان صمغي است كه در موم وجود دارد. موم گاهي اوقات با نام "چسب زنبور" نيز شناخته مي شود كه عبارت است از يك مخلوط مركب صمغي شكل و مواد ديگري كه زنبور هاي عسل با استفاده از آن كندو را آب بندي مي كنند و آنرا درمقابل باكتري و ساير ميكرو ارگانيسم ها محفوظ نگه مي دارند. زنبور عسل موم را با تركيب كردن صمغ گياهان با ترشحات خود درست مي كند. جالب است بدانيد كه موادي شبيه به قير خيابان نيز در موم ديده مي شود. گاهي اوقات زنبورهاي نگهبان از پرده هاي خاصي در داخل هر يك از حفره هاي كندو استفاده مي كنند تا موم را در آن محوطه انباشته كنند، سپس ساير زنبورها از اين ماده در دورتادور شانه عسل استفاده مي كنند و كليه شكاف ها را از اين صمغ ضد باكتري، ضد ويروس و ضد قارچ پر مي كنند. صمغي كه در موم وجود دارد تنها حاوي مقدار كمي از مواد مغذي است كه در عسل يافت مي شود. تحقيقات نشان داده اند كه به طور كلي عناصري كه در عسل و موم وجود دارند مي توانند از بروز سرطان و تومور جلوگيري نمايند. از اين موارد ميتوان به فنيل كتينوري متيل اسيد، فني اتيل دي متيل كافيت اشاره كرد. محققان بر اين باورند كه اين تركيبات از بروز سرطان روده در حيوانات جلوگيري مي كنند كه اين امر با كم شدن فعاليت دو آنزيم با نام هاي فسفاتيديلينوسيتول نوعي فسفو ليپاز C ليپوكسيجن امكان پذير مي شود. زمانيكه عسل خام طي فرايند گرمايشي قرار مي گيرد بسياري از خواص مفيد اوليه خود را از دست مي دهد.



عسل كارايي ورزشي را افزايش داده و موجب بهبود جراحات مي شود



اصولاً از عسل به عنوان ماده اي انرژي زا استفاده مي كنند. در تحقيقات اخير ثابت شده كه از عسل همچنين مي توان به عنوان يك ماده ارگوژنيك (موادي كه قابليت اجرايي ورزشكاران را ارتقا مي بخشد) نيز استفاده كرد. همچنين اين ماده در بهبود زخم ها و ساير جراحات نيز نقش مهمي را ايفا مي كند.



سال ها پيش در زمان بازي هاي المپيك معمولاً ورزشكاران براي بدست آوردن نيرو و توان بيشتر از مواد غذايي مخصوصي استفاده مي كردند كه در اين ميان مي توان به عسل و انجير خشك اشاره كرد. در حال حاضر نيز عده اي از پژوهشگران تحقيقات خود را بر روي اين ماده شروع كرده اند. يكي از تحقيقاتي بر روي 39 نفر ورزشكار وزنه بردار كه هم شامل خانم ها مي شدند و هم آقايون، انجام شد. اين افراد تحت آموزش هاي سنگين وزنه برداري و بدن سازي قرار داشتند. آنها پس از اتمام تمرينات مكمل پروتيئن خود را يا با شكر يا مالتودكسترين و يا عسل مخلوط كرده و مصرف مي نمودند. قند خون گروهي كه از عسل استفاده مي كردند در تمام طول مدت 2 ساعت تمرين ثابت باقي مي ماند. همچنين قدرت ماهيچه ها و نيروي ذخيره شده در آن دسته از افرادي كه از مكمل پروتئين و عسل استفاده كرده بودند نسبت به سايرين افزوني داشت.



ثابت نگه داشتن قند خون در طي تمرينات استقامتي در كنار مصرف كربوهيدرات يكي از راههاي مناسب براي ذخيره گليكوژن در ماهيچه هاست. همانطور كه مطلع هستيد گليكوژن نوعي قند ذخيره شده در ماهيچه هاست كه حالت سوخت آماده مصرف را دارد. به همين دليل ورزشكاراني كه از عسل استفاده مي كردند گليكوژن كافي در ماهيچه هايشان ذخيره مي شد و روز آينده مي توانستند با بالاترين آمادگي و دارا بودن بالاترين ميزان سلامتي در تمرينات شركت كنند. تا اين لحظه ثابت شد كه عسل مي تواند به عنوان منبع ديگري از كربوهيدارت به ورزشكاران كمك كند تا در بهترين وضعيت واكنش نشان دهند و مي توان ادعا كرد كه نسبت به تمام انتخاب هاي ديگر ارجحيت دارد.



از ديگر خواص شفا بخش عسل، مي توان به قابليت بالاي آن در بهبود جراحات اشاره كرد. براي قرن ها عسل به عنوان يك ماده ضد عفوني كننده و همچنين گندزدا مورد استفاده قرار مي گرفت و به صورت موضعي بر روي زخم ها، سوزش ها و جراحات استعمال مي شد. در يكي از بررسي هايي كه در هند انجام شده، محققان خواص دارويي عسل را با درمان قراردادي (سولفاديازين) بر روي 104 بيماري كه داراي سوختگي درجه يك بودند، امتحان كردند. پس از گذشت يك هفته از شروع درمان 91 % از بيماراني كه تحت معالجه با عسل قرار گرفته بودند، هيچ گونه عفونتي نكردند. اين در حالي است كه تنها 7% از افرادي كه از دارو استفاده كرده بودند، دچار عفونت نشدند. همچنين بسياري از بيماراني كه در گروه درماني عسل قرار گرفته بودند، قادر شدند تا خيلي زودتر بهبود پيدا كنند. يكي ديگر از مزاياي عسل در تحقيقي كه بر روي افراد سزارياني و هستوركتومي ( بيرون آوردن رحم) انجام شد، كاملاً مشهود است. بدن اين افراد خيلي زودتر از سايرين، از كليه عفونت ها پاك شد و خيلي زودتر از بيمارستان مرخص شدند.



واكنش شفابخش عسل آن هم زمانيكه به صورت موضعي استعمال مي گردد، از روند خاصي پيروي مي كند. از آنجاييكه عسل به طور اخص از گلوكز و فراكتوز ( دو نوع قندي كه آب زيادي به خود جذب مي كنند) تشكيل شده، به همين دليل آبي را كه در روي زخم ها جمع مي شود را به خود جذب مي كنند، از اينرو رشد باكتري ها و قارچ ها در آن محل متوقف مي شود. اين ميكروارگانيسم ها (همان موجودات ذره بيني "قارج و باكتري") در محيط هاي مرطوب و نمدار رشد مي كنند.



همچنين عسل خام داراي آنزيمي به نام گلوكز اكسيداس مي باشد كه وقتي با آب مخلوط مي شود، پراكسيدهيدروژن توليد مي كند كه اين ماده خود به عنوان نوعي ضد عفوني كننده خفيف شناخته مي شود. علاوه بر آنزيم هاي خاصي كه در عسل يافت مي شوند و نقش مرهم را ايفا مي كنند، عسل شامل آنتي اكسيدان فلاوانويد نيز ميباشد كه نقش آنتي باكتريال را اجرا مي كند. يكي از ضد اكسيدانها، چينوسمرين نام دارد كه تنها مختص به عسل مي باشد، پژوهشگران هم اكنون در حال مطالعه اين عنصر هستند تا با خواص ضد اكسنده آن بيشتر آشنا شوند. يكي ديگر از مطالعات آزمايشگاهي بر روي عسل سترون نشده نشان داده است كه اين ماده واكنش بجايي در مقابل استافي لوكسز (باكتري كه در همه جا وجود دارد و باعث ايجاد عفونت در زخم هاي باز مي شود) از خود نشان مي دهد. عسلي كه رنگ آن كمي تيره تر است، به ويژه عسلي كه از گل هاي گندم سياه، و تپلو درست شده باشد حاوي مقادير بيشتري آنتي اكسيدان نسبت به ساير انواع عسل ها مي باشد. همچنين عسل خام و عسلي كه تحت فرايندهاي شيميايي قرار نگرفته باشد، داراي مزاياي بيشتري نسبت به انواع مشابه خود مي باشد.



روزانه يك قاشق عسل بدن را در مقابل راديكال هاي آزاد محافظت مي كند



مصرف روزانه يك قاشق عسل گردش خون در رگ ها را تسريع مي بخشد و موجب توليد آنتي اكسيدانهاي خاصي در بدن انسان مي شود. اين امر در دويست و بيست و هفتمين نشست جامعه دارويي آمريكا كه در 28 مارچ سال 2004 در كاليفرنيا برگزار شد، به اثبات رسيد. در اين همايش "هيدرون گرس" زيست شيميدان و همكارانش 25 تحقيق مشابه را از دانشكده ديويس كاليفرنيا ارائه دادند. طي اين مطالعات، افراد تحت آزمايش علاوه بر رژيم غذايي روزانه خود، يك قاشق سوپخوري عسل مصرف ميكردند. پس از اينكه محققان نمونه هاي خوني آنها را در طي فواصل زماني معين، بر روي نمودار بردند، به اين نتيجه رسيدند كه ارتباط مستقيمي ميان مصرف عسل و ميزان پلي فنوليك (نوعي آنتي اكسيدان) در خون وجود دارد.



عسل براي افراد سالم، كسانيكه كلسترول بالا و ديابت نوع 2 دارند، مفيد ميباشد



در آزمايش هاي مختلفي كه بر روي افراد سالم و كسانيكه داراي كلسترول بالا بودند و يا اينكه دچار ديابت نوع دوم بودند، انجام شد، دانشمندان به اين نتيجه رسيدند كه عسل يكي از مناسب ترين شيرين كننده ها براي تمام گروه هاي ذكر شده مي باشد.



براي 15 روز، به 8 فرد سالم، 6 بيمار با كلسترول بالا، و 7 بيماري كه داراي ديابت نوع دوم بودند به ميزان مشابهي شكر، عسل مصنوعي، و عسل طبيعي خورانده شد.



در افرادي كه از سلامت كامل برخوردار بودند، مصرف شكر و عسل ساختگي يا تاثير منفي بر روي آنها داشت و يا به طور كلي هيچ تاثيري نداشت. اين در حالي است كه مصرف عسل طبيعي در اين افراد منجر به كاهش 7 درصدي كلسترول، 2% تري گليسريد، 6% هموسيستين ( يكي از فاكتورهاي ريسك ابتلا به بيماري هاي قلب – عروقي)، و 6% قند خون شد. همچنين HDL و يا همان كلسترول خوب خون آنها به ميزان 2% افزايش پيدا كرد.



در بيماراني كه داراي كلسترول بالا بودند، عسل مصنوعي ميزان LDL يا همان كلسترون بد خون را كاهش داد. اين امر در حالي است كه مصرف طبيعي عسل منجر به كاهش 8 درصدي كلسترول شد كه در اين ميان سهم كلسترول بد خون 11% بود. همچنين پروتيئن انفعالي C نيز تا 75% كاهش پيدا كرد.



و نهايتاً در بيماراني كه مبتلا به ديابت نوع دوم بودند، مصرف عسل طبيعي باعث كاهش قابل توجه قند خون در آنها گرديد. بنابراين بهتر است كمي عسل را صبح ها در شير، ظهرها در ماست و يا يعد از ظهر در چاي خود مخلوط كنيد و از نوشيدن آن لذت ببريد. به نظر مي رسد كه مصرف يك قاشق عسل به طور روزانه، نياز شما به مصرف داروهاي مختلف را تا حد زيادي كاهش مي دهد.



هر چند آداب غذايي جديد، مانند گذشته به خواص غذايي فوق العاده عسل اهميت نمي دهد، اما نبايد فراموش كرد كه عسل حاوي مقادير زيادي ويتامين B2، ويتامين B6و آهن و منگنز مي باشد.



تعريف



عسل يك شيرين كنده چسبناك است كه به طور طبيعي توسط زنبورها براي تغذيه شخصي شان درست مي شود. تهيه عسل از چرخش زنبورها به دور گل ها شروع مي شود. آنها در همين حال شهد گل ها را در دهان خود جمع مي كنند. شهد گل ها با آنزيم مخصوصي كه در بزاق دهان زنبور وجود دارد، تركيب شده و طي يك فرايند شيميايي، تبديل به عسل مي شود. زنبورها، عسل را به داخل كندو مي برند و آنرا درون حفره ها و ديواره هاي هر شبكه از كندو ذخيره مي كنند. ارتعاشي كه از بال زدن هاي آنها ايجاد مي شود، كارتهويه را انجام داده و موجب مي شود رطوبت بيش از اندازه آن از بين رفته و آماده مصرف گردد.



عسل در محدوده رنگ ها متفاوتي از جمله سفيد، كهربايي، قرمز، قهوه اي و تقريباً سياه درست مي شود. طعم و حالت آن به شهد گل هايي كه عسل از آن تهيه ميشود، بستگي دارد. بيشتر زنبورها عسل را از شهد گل هايي نظير شبدر، يونجه، خلنگ، و اقاقيا درست مي كنند، اما مي توان گفت كه عسل از گل هاي متفاوت از جمله سنبل و آويشن نيز مي تواند گرفته شود.



تاريخچه



عسل از قرن ها پيش هم به عنوان غذا و هم به عنوان دارو مورد استفاده بشر قرار ميگرفته. پرورش زنبور عسل به منظور تهيه عسل، برمي گردد به 700 سال پيش از ميلاد مسيح. براي مدت ها عسل به عنوان يك ماده خوراكي مقدس و نادر شناخته مي شده. در زمان باستان از عسل بيشتر در مراسم مذهبي به عنوان ماده اي براي تكريم خدايان استفاده مي شده. همچنين از عسل براي موميايي كردن مردگان نيز بهره مي جستند. از اين گذشته به عنوان دارو و وسيله اي براي آراستن و زيبايي نيز به كار مي رفته. در تاريخ اينطور آمده كه براي مدت ها، تنها خانواده هاي ثروتمند، توان استفاده از عسل را داشتند چرا كه اين ماده آنقدر گران بوده كه تنها خانواده هاي متمول قدرت خريد آنرا پيدا مي كردند.



پرستيژ عسل براي قرن ها ادامه داشت تا زمانيكه طرز تهيه شكر تصويه شده از چغندر قند و نيشكر "كشف" شد. از آنجايي كه توليد شكر در مقادير انبوه، گسترش پيدا كرد و از قيمت مناسبي نيز برخوردار بود، توانست جاي خود را در ميان مردم باز كند. به مجرد جلب توجه مدرم به شكر، عسل در مصارف آشپزي جاي خود را به شكر داد. هر چند عسل هنوز هم به عنوان يك ماده شيرين كننده شناخته مي شود، اما بيشتر براي مصارف دارويي و شيريني پزي مورد استفاده قرار مي گيرد.



انتخاب و نگهداري



عسل را هم مي توان به صورت بسته بندي و هم به صورت عمده خريداري كرد. اين روزها اغلب عسل را پاستوريزه مي كنند، اما در بازارهاي بومي مي توانيد انواع خام آنرا نيز پيدا كنيد. عسل خام كه پاستوريزه و تصفيه نشده است، داراي بالاترين خواص آلي مي باشد و جزء بهترين انتخاب ها محسوب مي شود. دنبال انواعي از عسل برويد كه روي آن برچسب : "100% طبيعي" خورده باشد. عسل هاي طبيعي معمولاً نيمه شفاف هستند، عسل هاي كرمي رنگ، غير شفاف هستند و باافزودن بلور عسل به عسل مايع درست مي شوند. عسل با كيفيت ويژه، از نكتار گل هاي مختلف مانند سنبل و آويشن درست مي شود و به صورت فراوان در دسترس مي باشند. به خاطر داشته باشيد كه هر چه عسل پر رنگ تر باشد، طعم آن سنگين تر است.



مي بايست عسل را در يك ظرف در بسته نگهداري كنيد و از ورود هوا به داخل آن جلوگيري نماييد. اگر عسل را در محلي خشك و خنك نگهداري كنيد، مي توانيد براي زمان نامحدود از آن استفاده نماييد. دليل اين امر وجود مقدار زيادي شكر و PH اسيدي بالاي در آن مي باشد كه از رشد هر گونه ميكروارگانيسمي جلوگيري مي نمايد. اگر عسل را در محل سرد نگهداري كنيد، غليظ و سفت مي شود و اگر آنرا در محل گرمي نگهداري كنيد رنگ آن تيره شده و طعم اوليه خود را از دست مي دهد.



نكاتي براي استفاده از عسل در غذاها:



اگر عسل شما بلوري شده باشد، بايد آنرا به مدت 15 دقيقه داخل آب گرم قرار دهيد؛ اين كار به شما كمك مي كند تا مجدداً آنرا به حالت اوليه خود دربياوريد. از قرار دادن عسل در مايكروفر خودداري كنيد چرا كه اين كار منجر به افزايش هيدروكسي متيل فورفورال (HMF) شده و اين امر سبب برگشتن مزه عسل مي شود. براي جلوگيري از چسبيدن عسل به پيمانه، از عسل رقيق استفاده كنيد.



عسل در بيشتر دستورهاي غذايي به عنوان جايگزين مناسبي براي شكر شناخته ميشود. از آنجاييكه ميزان شيريني عسل از شكر بيشتر است به ازاي هر يك پيمانه شكر بايد نيم و يا يك سوم پيمانه عسل استفاده كنيد. به علاوه درجه حرارت پخت را نيز تا 25 درجه فارنهايت كاهش دهيد چرا كه عسل رنگ غذاها را خيلي سريع تر به سمت قهوه اي متمايل ميكند.



چند دستور مصرف ساده و سريع



از عسل به عنوان جا شكري روي ميز استفاده كرده و چاي خود را با عسل شيرين كنيد.



بر روي برش سيب از عسل و دارچين استفاده كنيد.



براي شيرين كردن شير خود مي توانيد به جاي شكر از عسل استفاده كنيد.



يك ساندويچ خوشمزه كه براي هر سني لذيذ مي باشد مخلوطي از كره بادام زميني يا بادام، عسل و موز مي باشد.



در يك قابلمه با شعله ملايم، مقداري شير سويا، عسل و شكلات تلخ سياه را مخلوط كنيد تا يك نوشيدني شير شكلات مغذي تهيه نماييد.



ايمني



به خاطر داشته باشيد كه فرايند تهيه عسل، عملكرد گياهان و طبيعت مي باشد كه پيرو آن گرده، شيره، شهد و صمغ گياهان جمع آوري مي شود. به نظر مي رسد كه ساير موادي كه در طبيعت يافت مي شوند، مانند فلزات سنگين، آفت كش ها، و آنتي بيوتيك ها نيز در عسل ديده مي شوند كه ميزان اين مواد به طور گسترده در انواع مختلف عسل ها متغير است.



نمودار مواد مغذي



عسل سرشار از ويتامين هاي B2 و B6 مي باشد و همچنين مقاديري از آهن و منگنز نيز در آن به چشم مي خورد.



گروه صنايع غذايي زرين شهد ارس

توليد كننده عسل طبيعي و دارويي در استان آذربايجان شرقي ( منطقه ارسباران )



قيمت مناسب + تضمين كيفيت + تحويل بموقع= رضايت مشتري= هدف ما





تلفن هاي ثبت سفارش :

5571647 – 0411

5571648 – 0411

09148862936 بايرامي

09143002936 فروتن

www.Zarinshahd.com





لطفاً این آگهی را محبوب کنید

مشخصات آگهی دهنده

قیمت: -
نام: منقضی شده
تلفن: منقضی شده
همراه: منقضی شده
شبکه اجتماعی: منقضی شده
ایمیل: منقضی شده
انقضاء: 1392/06/31
به روز رسانی: 1391/11/01
استان: منقضی شده
شهر: منقضی شده
نشانی: به علت منقضي شدن آگهي , اطلاعات تماس نمايش داده نمي شود
 
تعداد بازدید: 907


 

تازه های صنعت> توليد مواد غذايي

1403/02/01 فروش زیتون پرورده
فروش زیتون پرورده با کیفیت عالی و ارسال به تمام نقاط کشور جعفری گیلان شهرستان رودبار 09112396650...
حمید جعفری

1403/02/01 فروش روغن زیتون مستقیم از کارخانه
فروش روغن زیتون مستقیم از کارخانه باخوردن روغن زیتون خوب سلامتی را به خود هدیه دهید،کارخانه روغنکشی گیلان شهرستان رودبار شهرک صنعتی منجیل مدیر فروش کارخانه جعفری 09112396650...
حمید جعفری
تلفن: 01334641406

1403/01/09 سوغات کرمانشاه کاک زعفرانی، نان برنجی
تولید وپخش سوغات کرمانشاه با بهترین کیفیت ها فروش بصورت تکی و عمده ارسال به سراسر کشور و پذیرای نمایندگی در سراسر کشور میباشد شیرینی کاک شکری نان برنجی نان خرمایی دارای جواز کسب پروانه بهداشت سیب سلامت درصورت تمایل عکس نمونه در شبکه های اجتماعی ارسال میشود لینک پیج اینستاگرام https://www....
سجاد فتاحی

1402/11/28 فروشگاه اکسیر طلایی
با “اکسیر طلایی” به دنیای عسل طبیعی سلام کنید! ما با افتخار عسل‌های با کیفیت بالا و بدون هرگونه افزودنی را ارایه می‌دهیم. در “اکسیر طلایی”، اصلی‌ترین اولویت ما حفظ کیفیت و تضمین ارایه محصولات تازه و خالص به مشتریان است. عسل‌های ما از مناطق مختلف، با توجه به تنوع گیاهان محلی، جمع‌آوری می‌شوند تا یک ...
سعید حقیقی
تلفن: 09130595405

1402/11/07 فروشنده دیگ بخار دست دوم آماده به کار 8تن کارکرده
فروش سه دستگاه دیگ بخار 8 تن اورهال شده در حد نو عایق کاری داخل و بیرون کاملا نو لوله های آتشخوار تعویض شدن کاملا نو دارای مشعل و شاسی وزن : 18 تن ابعاد : طول 8 متر قطر 2 متر ارتفاع 2.5 متر کاملا خوش ساخت و سنگین مهندس قاسمی پاکان 09125774839 (بنگاه مخازن و ماشین آلات استیل قاسمی پاکان)...
مهندس پاکان
تلفن: 09125774839
00

1402/11/07 فروشنده مخازن استیل،پری هیتر،صافی دومرحله ای خط رب
با سلام فروش دو خط تولید رب گوجه فرنگی کانتینیوس 150 تنی با متعلقات شامل : دیگ بخار,وان دریافت,نوار سورتینگ و شستشو و خردکن.مونو پمپ هلیس دار,پری هیتر.پاستور.صافی آب گوجه دو مرحله ای.اتوکلاو.مخازن نمک زنی.پمپ آب,پمپ محصول,پمپ وکیوم,کندانسور,روشوفر,اواپراتور پخت,سکو,شاسی,راه پله,تابلو برق های آکبن...
مهندس پاکان
تلفن: 09125774839
00

1402/11/07 خرید مخزن استیل کارکرده
خریدار و فروشنده انواع مخزن استیل کارکرده و تجهیزات استیل کارکرده و ماشین آلات استیل کارکرده شامل : مخزن استیل 304 مخزن استیل 316 مخزن استیل 310 مخزن استیل 321 مخزن میکسر دار مخزن همزن دار مخزن تک جداره مخزن دو جداره مخزن سه جداره مخزن بلندر مخزن ریبون بلندر مخزن چرن مخزن بچ دیگ بچ د...
مهندس پاکان
تلفن: 09125774839
00

1402/11/07 مخزن میکسر
مخزن/میکسر 6 تن استیل 304 ورق 3 میل همزن از بالا شفت موجود بدون موتور گیربکس دوش سی آی پی خروجی مرکز کف عدسی منهول از بالا و دریچه فلانچ از بغل آبنما مدرج قطر 190/ارتفاع مخزن 220/ارتفاع کل با پایه 270 وزن 600 کیلو وضعیت داخل مخزن نو و بدون استفاده موجودی 2 عدد مهندس قاسمی پاکان 09125...
مهندس پاکان
تلفن: 09125774839
09125774839

1402/11/07 بنگاه خرید و فروش مخازن استیل پاکان
خریدار و فروشنده انواع مخزن استیل کارکرده و تجهیزات استیل کارکرده و ماشین آلات استیل کارکرده شامل : مخزن استیل 304 مخزن استیل 316 مخزن استیل 310 مخزن استیل 321 مخزن میکسر دار مخزن همزن دار مخزن تک جداره مخزن دو جداره مخزن سه جداره مخزن بلندر مخزن ریبون بلندر مخزن چرن مخزن بچ دیگ ب...
مهندس پاکان
تلفن: 09125774839
00

1402/11/07 بنگاه فروش مخازن استیل دست دوم
خریدار و فروشنده انواع مخزن استیل کارکرده و تجهیزات استیل کارکرده و ماشین آلات استیل کارکرده شامل : مخزن استیل 304 مخزن استیل 316 مخزن استیل 310 مخزن استیل 321 مخزن میکسر دار مخزن همزن دار مخزن تک جداره مخزن دو جداره مخزن سه جداره مخزن بلندر مخزن ریبون بلندر مخزن چرن مخزن بچ دیگ ب...
مهندس پاکان
تلفن: 09125774839
00

1402/11/07 مخزن 25 تن استیل دوجداره
بازاریاب فروش مخازن استیل کارکرده شامل مخازن : استیل 304 استیل 316 میکسر دار تک جداره دو جداره سه جداره راکتور بلندر ریبون بلندر چرن بچ دیگ پخت رب و مربا و شیره دیگ پخت تحت خلا پاتیل دوجداره پاتیل گردون پروسس مخزن نگهدارنده بچ کانتینیوس بچ دوقلو وان استیل کندانسور مبدل استیل ...
مهندس پاکان
تلفن: 09125774839
00

1402/11/07 مخزن استیل 20 تن
بازاریاب فروشن انواع مخازن استیل کارکرده و دست دوم شامل مخازن : استیل سیصد و چهار استیل سیصد و شانزده میکسر دار 1 جداره 2 جداره 3 جداره راکتور بلندر ریبون بلندر چرن بچ دیگ پخت رب و مربا و شیره دیگ پخت تحت خلا پاتیل دوجداره پاتیل گردون پروسس مخزن نگهدارنده مبدل استیل چرن ریبون ...
مهندس پاکان
تلفن: 09125774839
00

1402/11/07 خرید و فروش هموژن دست دوم
خرید و فروش انواع هموژن کارکرده در صنایع لبنی و نوشیدنی با ظرفیت های مختلف از برند های معروف آمریکایی آلمانی ایتالیایی ایرانی هموژن بهساز هموژن بختیاری هموژن آلفاپاک و ... . هموژن چیست؟ هموژنیزه کردن یعنی چه؟ درون شیر لیپیدها یا همان چربی هایی وجود دارند که قطر گویچه های آنها به یک اندازه نبود...
09125774839
00

1402/11/07 خرید و فروش هموژن کارکرده
خریدار و فروشنده انواع هموژن دست دوم در صنایع لبنی و نوشیدنی با ظرفیت های مختلف از برند های معروف . هموژن چیست؟ هموژنیزه کردن یعنی چه؟ درون شیر لیپیدها یا همان چربی هایی وجود دارند که قطر گویچه های آنها به یک اندازه نبوده و بزرگ و کوچک می باشند و وقتی ما شیر را گرم می کنیم مشاهده می کنیم که به ...
مهندس پاکان
تلفن: 09125774839
00

1402/11/07 فروش خط تولید رب
🏭( فروش خط کامل کارخانه تولید رب و مربا و کنسرویجات و بسته بندی حبوبات )🏭 🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅 شامل ماشین آلات و تجهیزات و اقلام زیر : 🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅 1/بچ تغلیظ تحت خلا 3 تنی 2 عدد با متعلقات کامل 2/بچ تغلیظ تحت خلا 2 تنی 1 عدد با متعلقات کامل 3/بچ تغلیظ تحت خلا 1 تنی...
مهندس پاکان
٠

1402/11/07 فروش انواع دستگاه های خط رب
فروش خط کامل کارخانه تولید رب و مربا و کنسرویجات و بسته بندی حبوبات ✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️ شامل ماشین آلات و تجهیزات و اقلام زیر : ✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️ 1/بچ تغلیظ تحت خلا 3 تنی 2 عدد با متعلقات کامل 2/بچ تغلیظ تحت خلا 2 تنی 1 عدد با متعلقات کامل 3/بچ تغلیظ تحت خلا 1 تنی 1 عدد با متعلقات ک...
مهندس پاکان
تلفن: 09125774839
00

1402/11/07 فروشگاه مخزن استیل دست دوم و نو
خریدار و فروشنده انواع مخزن استیل کارکرده و تجهیزات استیل کارکرده و ماشین آلات استیل کارکرده شامل : مخزن استیل 304 مخزن استیل 316 مخزن استیل 310 مخزن استیل 321 مخزن میکسر دار مخزن همزن دار مخزن تک جداره مخزن دو جداره مخزن سه جداره مخزن بلندر مخزن ریبون بلندر مخزن چرن مخزن بچ دیگ ب...
مهندس پاکان
تلفن: 09125774839
00

1402/11/07 مخزن و دیگ و میکسر استیل دست دوم
خریدار و فروشنده انواع مخزن استیل کارکرده و تجهیزات استیل کارکرده و ماشین آلات استیل کارکرده شامل : مخزن استیل 304 مخزن استیل 316 مخزن استیل 310 مخزن استیل 321 مخزن میکسر دار مخزن همزن دار مخزن تک جداره مخزن دو جداره مخزن سه جداره مخزن بلندر مخزن ریبون بلندر مخزن چرن مخزن بچ دیگ ب...
مهندس پاکان
00

1402/11/07 وان استیل کارکرده
وان استیل کارکرده و دست دوم مهندس قاسمی پاکان 09125774839 (بنگاه مخازن و ماشین آلات استیل قاسمی پاکان)(استیل تجهیز پاکان) (((مخازن استیل تجهیزات و ماشین آلات استیل لبنی نوشیدنی غذایی دارویی آرایشی بهداشتی شیمیایی جهت بازدید موجود میباشد)))...
مهندس پاکان
تلفن: 09125774839
00

1402/11/07 بوگیر (دی اریتور)
بوگیر / دی اریتور 10 تن شامل شاسی، پمپ محصول، پمپ وکیوم، بدون تابلو جهت اطلاع از قیمت بوگیر کافی است با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید مهندس قاسمی پاکان 09125774839 (بنگاه مخازن و ماشین آلات استیل قاسمی پاکان)(استیل تجهیز پاکان) (((مخازن استیل تجهیزات و ماشین آلات استیل لبنی نوشیدنی غذایی...
مهندس پاکان
تلفن: 09125774839
00

آگهی های جدید زرین شهد ارس

هشت نكته درباره زيبا شدن با عسل
زرین شهد ارس
تلفن: 04115571647
www.zarinshahd.co...

خواص دارويي عسل
زرین شهد ارس
تلفن: 04115571647
www.zarinshahd.co...

راههاي افزايش مصرف عسل در ايران
زرین شهد ارس
تلفن: 04115571647
www.zarinshahd.co...

آگهی های ویژه صنعت- توليد مواد غذايي

فروش باسکول هاي دام کش يک تن و دو تن
رضا هاشمي
تلفن: 02181661076
قیمت: بهترين قيمت

متفاوت
مائده غلامرضایی
تلفن: 3334455
www.sekkehgaz.com

فروش عمده ماكاروني فرين
غلامرضا ملک پور
تلفن: 02188713460

واردات و فروش برنج هندي بنيس
غلامرضا ملک پور
تلفن: 03117781676

فروش کندوي زنبورعسل همراه با زنبور وملکه
سعید زینالی
تلفن: 04115241411-091
http:/www.aras.kando@yah...

اختر لبن آذر
شهرام برادران ماشینچی
تلفن: 4-04124329003

تامین انواع کنسرو ماهی با تناژ بالا
مهدي تيرچرخ
تلفن: 88940078
قیمت: تماس بگیرید

فروش عسل ارس کندو-خواص دارویی عسل
سعید زینالی
تلفن: 04115241411-091
قیمت: قیمت مناسب+کیفیت خوب=رضایت مشتری=هدف ما
www.araskando.blo...

عسل-دانستنیهایی در مورد تولیدات زنبور عس
سعید زینالی
تلفن: 04115241411
www.araskando.com

روغن خوراكي آفتابگردان سوزان ، كشور هلند
سلیمیان سلیمیان
تلفن: 0031644622729
www.soozan.nl/

آخرین آگهی های ویژه

سولار لوکس فروشگاه تخصصی انواع چراغ هشدارناوبری
سولار لوکس
تلفن: 02133453823
https://solarlux.ir/

نرم افزار مدیریت بازرگانی کارا
حامد رضایی
تلفن: 013-33600593
قیمت: شروع از دو میلیون تومان
www.karanarmafzar...

نرم افزار فروشگاهی مبتنی بر بارکدخوان
حامد رضایی
تلفن: 013-33600593
قیمت: شروع از 1.5 میلیون تومان
www.karanarmafzar...

نرم افزار مدیریت مطب قلب و عروق
حامد رضایی
تلفن: 013-33600593
قیمت: شروع از 5 میلیون تومن
www.karanarmafzar...

نرم افزار مدیریت باشگاه بیلیارد
حامد رضایی
تلفن: 013-33600593
قیمت: شروع از دو میلیون تومان
https://www.karanarmafza...

نرم افزار مدیریت پارکینگ عمومی و خصوصی
حامد رضایی
تلفن: 013-33600593
قیمت: شروع از دو میلیون تومان
www.karana...

نرم افزار مدیریت کلینیک کارا
حامد رضایی
تلفن: 013-33600593
قیمت: شروع از 4 میلیون تومن

نرم افزار مدیریت آژانس مسکن راب
حامد رضایی
تلفن: 013-33600593
قیمت: شروع از دو میلیون تومان
https://www.karanarmafza...

نرم افزار مدیریت باشگاه،استخر و مجموعه ورزشی کارا
حامد رضایی
تلفن: 013-33600593
قیمت: شروع از دو میلیون تومان
https://www.karanarmafza...

نرم افزار خانه بازی کارا
حامد رضایی
تلفن: 013-33600593
قیمت: شروع از دو میلیون تومان
https://www.karanarmafza...
 Copy Right©2012-2013 Kara Narmafzar.Co ,All rights reserved.