هفتم اردیبهشت ٣  
ارتباطصنعتبازار کارخدماتلوازماتومبیبلاملاکآموزشکامپیوتر
صفحه اصلیراهنماتعرفهکنترل پنلتبادل لینکفروشگاهعضویتتماس با مادرباره ما  سایت تبلیغاتی کارا آماده دریافت تبلیغات رایگان و ویژه شما در زمنیه های املاک ،کامپیوتر ، آموزش ، اتومبیل ، بازارکار ، تلفن و موبایل ، خدمات و...

کد ساماندهی
logo-samandehi
 
گروه ها

Skip Navigation Links.

Expand  املاك املاك
Expand  اتومبيل اتومبيل
Expand بازار كاربازار كار
Collapse كامپيوتركامپيوتر
Expand  ارتباط ارتباط
Expand سایتسایت
Expand متفرقهمتفرقه
Expand آموزشآموزش
Expand  لوازم لوازم
Expand  خدمات خدمات
Expand  صنعت صنعت
Expand آبزیانآبزیان

 
ورود اعضاء
  نام کاربری:
  رمز ورود :
ورود ثبت نام
 
تبلیغات بنر
بنر بزرگ240*170
یکماهه 200 هزارتومان
 
بنرکوچک 120*170
یکماهه 100 هزارتومان





 
لینک ها
وب سایت تبلیغاتی وبی درج آگهی رایگان

فروش هاست و دامنه سرورپارس

کارا نرم افزار

انگلیسی برای مدرسین

موسسه خییریه ابوتراب

 
تبلیغات متنی

تبلیغات متنی ماهیانه 50 هزار تومان

------------------------------

نرم افزار حسابداری باشگاه بیلیارد کارا

مناسب باشگاه های بیلیارد ، بولینگ ، گیم نت ها، پارک کودک ، پارکینک و ماساژور ها

*****************

نرم افزار مدیریت استخر و باشگاه کارا

مناسب برای باشگاه های بندسازی،استخر،مجموعه ورزشی ها،ورزش های رزمی و..

*****************

مدیریت قبض های صادره و مصرف آب و صدور انواع قبض آب

*****************

صدور فاکتور و مدیریت درآمدهای و هزینه های فروشگاه

*****************

نرم افزار مدیریت آژانس مسکن راب

جامع ترین نرم افزار در زمینه مدیریت مشاورین املاک

نرم افزار مدیریت مطب قلب و عروق کارا

نرم افزار تخصصی مطب قلب و عروق

*****************

فروشگاه پارس نگین خزر

فروش انواع لوازم خانگی پارس خزر با تخفیف ویژه


 
آخرین آگهی ها
دستگاه آراف فرکشنال سوزنی Secret RF Fractional

لیزر دایود رازورلیز Razorlase Laser

دستگاه لیزر فراکشنال Fractional Co2 FRAXIS

دستگاه لیزر دایود Diode Depilight Laser

دستگاه لیزر الکساندرایت Alexandrite Noblex

تجهیزات پزشکی شرکت پیشرو طب پرشیا

شرکت پیشرو طب پرشیا – Pishro Teb Persia

دستگاه دایود لیزرVikini Diode Laser

دستگاه لیزر مو Aileen NDYAG Laser

دستگاه ایرکولینگ لیزر کندلا

دستگاه لیزر الکساندرایت پنتو PENTO

قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت Alexandrite

خرید و فروش دستگاه لیزر دایودlaser Diode

قیمت دستگاه لیزر ایلایت Elight SHR IPL RF

قیمت خرید و فروش دستگاه لیزر الکساندرایت Alexandri

قیمت دستگاه لیزر موهای زاید دایود Diode

قیمت خرید و فروش دستگاه لیزر ایلایت IPL SHR

خرید و فروش دستگاه لیزر الکساندرایت موهای زاید

قیمت خرید و فروش دستگاه لیزر دایود موهای زاید

خرید و فروش دستگاه لیزر ایلایت حذف موهای زاید

 
آخرین اخبار
اطلاعات اولیه در مورد بورس

اپلیکیشن‌هایی مثل تلگرام از کجا پول درمی‌آورند؟

خلاصه جدول حداقل حقوق و دستمزد سال 1395 به همراه بخشنامه وزارت کار

طرح بلند پروازانه مايکروسافت براي ايجاد لشگر يک ميليارد نفري ويندوز 10

کد تلفن همه گیلان به ۰۱۳ تغییر یافت + جدول تغییرات شماره‌ شهرستانها

موجود ترسناکی که متولدین دهه شصت را بیش ازهر چیز به یاد "هاچ زنبور عسل " می اندازد!

روغن پالم چیست؟

«شاهزاده امنیت» لقب رسمی پریسا تبریز

گوگل دقیقا به چه میزان و چه جور اطلاعاتی از شما دارد؟

جرایم «غیرقابل گذشت» را بشناسید

ثبت نام دریافت یارانه مرحله دوم

با رعایت این نکات دیگر نیازی به کارواش نیست

تیم فوتبال فولاد خوزستان با برتری مقابل بنیادکار به صدرجدول گروه B لیگ قهرمانان آسیا رسید.

نحوه پرداخت الکترونیکی جرایم راهنمایی و رانندگی

عواقب غزل سرایی

 
بازدید و آگهی ارسالی
    افراد حاضر : ٤٥
    بازدید امروز : ١١١٧١
    بازدید دیروز: ٢١١٤٨
    آگهی امروز: ٠
    کل آگهی : ٣١٤٤٤
    تعداد کل : ٤٢٠٥٧٧٨٤
 

كامپيوتر>CD

آگهی ویژه

مستندآموزشی صخره نوردی




مستندآموزشی صخره نوردی



3 سی دي

5500 تومان


قابل استفاده در دستگاه های پلیر خانگی و کامپيوتر

آموزش تصويري و گام به گام

سفارش تلفنی: 09153054238



مجموعه 3 مستند آموزشی برای علاقه مندان به صخره نردی

با این مجموعه تکنیک های صخره نوردی را به صورت پایه ای بیاموزید و این ورزش را با ایمنی و لذت دنبال نمائید

تکرار و شدت صدمات در صخره نوردي به بسياري از متغيرها بستگي دارد، مانند تجربه، موقعيت صخــــره نورد (حرفه اي، تازه کار)، نوع صعــود، اقدامــات پيشگـــــرانه اي که به عمل آمده است و معالجات و مراقبتهاي انجام شده بعد از جراحت. بنابراین با شناخت این عوامل و آگاهی به علم صخره نوردی خود را در مقابل صدمات و آسیبهای احتمالی مجهز نمائید.

اين مجموعه شامل 3 فيلم مستند آموزش صخره نوردي (King Lines، Sharp End و Masters of Stone) مي باشد.





اطلاعات تکمیلی :

صخره نوردي و جستجوي ارتفاعات تازه چيزي که در ابتدا مثل يک صعود پر هيجان شروع شد اکنون در سرگرمي هاي همگاني و فعاليتهاي رقابتي وارد شده است. صخره نوردي جديدترين ورزش مشکلي است که در تمام آمريکا در حال گسترش است. تخمين زده مي شود که بيش از سيصدهزار نفر از مردم در آمريکا، از يک ديواره صخره اي بالا رفته اند. به هر حال، با گسترش بيشتر اين فعاليت، آسيبها هم بيشتر مي شود.

در نتيجه حرکتي در جهت دادن آگاهي بيشتر راجع به خطرات احتمالي صخره نوردي به نوآموزها، تازه کارها و با تجربه ها شروع شده است به اين اميد که از صدمات پيشگيري شود.


پيش نيازهاي صخره نوردي :

صخره نوردي يک ورزش جدي و بسيار انرژي بر است. شما بايد کمر، شانه، ران و دستهاي بسيار قوي داشته باشيد. آمادگي ذهني نيز به همين اندازه مهم است که البته، بعضي از صعود کننده ها ممکن است به اين امر آگاه نباشند براي مثال شما بايد نسبت به بدنتان کاملاً آگاه باشيد بطوري که قبل از انجام حرکت بعدي تان بدانيد که دستها و پاهايتان دقيقأ کجا هستند.

همچنين، شما بايد توانايي تمرکز روي چالش هايي که در حين کوشش براي حفظ تعادل و ايجاد وضعيت مناسب براي حرکت بعدي تان مکرراً اتفاق مي افتد را داشته باشيد.



انواع آسيبهايي که در صخره نوردي اتفاق مي افتد

بيشترين نگراني براي کساني که در صخره نوردي تازه کارند، احتمال آسيب، بخصوص به انگشتان و دستها است.

تکرار و شدت صدمات در صخره نوردي به بسياري از متغيرها بستگي دارد، مانند تجربه، موقعيت صخــــره نورد (حرفه اي، تازه کار)، نوع صعــود، اقدامــات پيشگـــــرانه اي که به عمل آمده است و معالجات و مراقبتهاي انجام شده بعد از جراحت.

اصول گام برداری :

هنگام کوهنوردی باید انرژی خود را به گونه ای تقسیم نماییم تا کمتر خسته شویم. تند راه رفتن در سربالایی ها به ویژه در کسانی که فاقد آمادگی جسمانی لازم اند یا این که کوله پشتی سنگینی با خود به همراه دارند، نه تنها باعث تنگی نفس خواهد شد بلکه مصرف انرژی بیشتری را می طلبد اگر این عمل ادامه یابد، شخص کوهنورد به اصطلاح «خواهد برید» بیشتر کسانی که در کوه می بُرند آن هایی هستند که انرژی خود را به خوبی تقسیم ننموده اند.
طول قدم یک کوهنوردی باید با در نظرگرفتن قد و عوامل دیگری همچون شیب مسیر تنظیم شود. در مکان های تقریباً تخت که شیب اندکی دارد، می توان قدم های بلندتری برداشت. ولی در سربالایی و مکان های پرشیب باید فاصله قدم ها را کوتاه تر گرفت تا خستگی به کمترین میزان خود رسد.
هنگام راهپیمایی باید تمام سطح پا را روی زمین گذاشت. اما در بعضی از سربالایی ها می توان فقط از قسمت جلویی پا نیز استفاده کرد. یکی از نکات بسیار مهم در کوهپیمایی، تنفس صحیح هنگام صعود و فرود است. زیرا که با تنفس صحیح، اکسیژن کافی به بدن خواهد رسید. به خصوص که در ارتفاعات به دلیل کم شدن میزان تراکم اکسیژن هوا، بدن نیاز به صرف انرژی بیشتری برای کسب اکسیژن مورد نیاز خود دارد هنگام دم می توان هم از بینی و هم از دهان استفاده نمود( با نسبت حدوداً 70 به 30 درصد) استفاده صرف از بینی با توجه به تمام مزایای آن، به دلیل حجم هوای ورودی کمتر گاهی اوقات امکان پذیر نیست. هنگام بازدم باید هوای درون ریه ها را محکم از دهان خارج کرد تا بتوان از حجم هوای مرده داخل ریه ها تا حد امکان کاست و هوای پراکسیژن را جایگزین آن نمود.
تعداد دفعات دم و بازدم، به عواملی چون ارتفاع، آمادگی جسمانی، شیب مسیر، طول قدم ها، حجم ریوی، میزان گازهای آلاینده موجود در هوا، دمای هوا، میزان تعریق و تعرق، میزان رطوبت هوا و در نهایت نحوه قرارگیری سر و گردن بستگی دارد.
معمولاً نمی توان مدت زمان طی یک مسیر معین را با دقت کامل تعیین کرد. اما روش هایی وجود دارد که می توان با استفاده از آن ها این زمان را با دقت قابل قبولی به دست آورد. یکی از روش ها به قائده نای اسمیت معروف است. با استفاده از این قانون و داشتن نقشه های بزرگ مقیاس ( مقیاس 5000/1 یا بزرگتر) می توانیم قبل از انجام یک برنامه تقریب خوبی برای زمان انجام آن برنامه به دست آوریم. باید عادت نماییم تا بعد از حدود 2 ساعت کوهپیمایی مداوم حدود 10 تا 15 دقیقه استراحت کنیم تا بدن مان بتواند خود را برای فعالیت بعدی آماده کند. در موقع عبور از سطوح شیب دار باید عمود بر سطح حرکت نماییم. در این حالت باید پاها را نیز عمود برسطح افق قرار داد.
در شیب ها می توان از باتوم راهپیمایی نیز استفاده نمود. تا حد امکان از صعود در شیب های پر ای شیب های پر از سنگریزه و شن اجتناب نمایید چرا که با صرف انرژی زیاد مسافت کمی را خواهید پیمود. در این جور مکان ها باید جایی را انتخاب کرد تا شخص به عقب لیز نخورد. هنگام پائین آمدن از این نوع سطوح باید اول پاشنه پا را روی زمین گذاشت.
هنگام پایین آمدن از شیب های تند بهتر است فاصله قدم ها را کوتاه نماییم. رعایت فاصله مناسب با نفر جلویی نیز از واجبات است. به طوری که اگر نفر جلویی ناگهان ایستاد تعادل نفر قبلی به هم نخورد و احتمالاً به نفر جلو برخورد نکند. از سویی اگر تعادل نفر عقب به هم خورد. نفر جلویی فرصت کافی برای عکس العمل داشته باشد. باید به خاطر بسپاریم که هنگام پایین آمدن متناسب با میزان شیب مسیر زانوها را خم و بالاتنه را نیز به شرط آن که مرکز ثقل بدن هنوز داخل سطح اتکای بدن سمت جلو متمایل کنیم.
شیب های بیش از 20 درجه را چه هنگام صعود و چه هنگام فرود حتماً به صورت مارپیچ (زیگزاگ) طی نمایید، زیرا در این صورت فشار وارد بر بدن بسیار کمتر می شود. به یاد داشته باشید، که هر چه شیب تندتر می شود، زاویه بین دو خط زیگزاگ کمتر و طول مسیر زیگزاگ با توجه به پهنای منطقه مانور بلندتر می شود.
هنگام بالا رفتن از شیب ها بهتر است که از پاکوب ها برای طی مسیر استفاده شود و حتی المقدور از مسیرهای نامشخص پرهیز گردد. مسیرهایی با شیب کم را می توان به طور مستقیم بالا رفت. این مسیرها اکثراً مسیرهایی هستند که از گذشته دور اهالی کوهپایه نشین آن منطقه ، در شرایط هوایی مناسب، به دلایل متفاوت در آن تردد می کردند که اکنون مورد توجه کوهنوردان قرار گرفته است. این گونه مسیرها غالباً در کنار رودها یا کمربر کوه ها قرار دارد.
به روش که در حال بالارفتن از شیبی باشیم باید پای باردار همیشه به صورت مستقیم قرار بگیرد. این عمل باعث می شود تا فشار وزن بدن از روی ماهیچه های پا خارج شده و به استخوان و تاندون ها منتقل شود. در غیر این صورت ماهیچه های پا باید دائماً وزن بدن را تحمل کنند که این امر سبب خستگی زودرس خواهد شد.

چند اصطلاح پایه

کوهMountain

زمینی که نسبت به پیرامون خود به طور مشخصی برجسته تر بوده و دارای دامنه های شیب داری باشد . ارتفاع دقیقی برای آن تعریف نشده است ولی معمولاً زمین هایی که حدود 600 متر از اطراف خود بلندتر باشند را کوه می نامند کوه ها به سه شکل به وجود می آیند.
• بر اثر چین خوردگی سطح زمین
• بر اثر فرسایش
• بر اثر فعالیت های آتشفشانی

گردهArete – Flank

یال هایی که شیب آن ها زیاد بوده و بیشتراز مناطق سنگی و صخره ای تشکیل شده باشد، گرده نامیده می شود.

صخرهRock

سنگ های یک پارچه و بزرگ را که بتوان حداکثر با یک طول طناب صعود نمود صخره می گویند.

دیوارهwall

دیواره یا پرتگاه به مناطقی گفته می شود که دارای سنگ های یک پارچه با شیب زیاد بوده و برای صعود به آن به بیش از یک طول طناب نیاز باشد.

قلهsummit,peak,top

بلندترین نقطه هر کوه را قله می نامند. ممکن است در بالای برخی از کوه ها دو یا چند قله هم ارتفاع وجود داشته باشد کوه هایی که در رأس آن دو یا چند قله ی نا هم ارتفاع وجود دارد. قله ی بلندتر را قله ی اصلی و قله های کوتاه تر را قله (های ) فرعی می نامند.

تپهHill

به ارتفاعات کمتر از600 متر نسبت به زمین های مجاور تپه گفته می شود.

یالRidge

محل برخورد دو دامنه شیب دار را در بالاترین نقطه ی تماس یال می نامند.

خط الرأس Divide

به خط اصلی و بلندترین یال بین دو قله که محل تقسیم آب باران باشد، خط الرأس گفته می شود. واژه ی فارسی معادل آن آب پخشان است.
خط الرأس اصلی محل تقسیم دو حوزه ی آب ریز جداگانه است . درحالی که خط الرأس فرعی با این که محل تقسیم آب است،‌اما آب های سرازیر شده از هر دو قسمت آن به یک حوضه آب ریز ریخته می شوند.

درهvalley

محل برخورد دو دامنه شیب دار در پایین ترین نقطه تماس را دره می نامند. دره معمولاً محل عبور رودخانه های دائمی یا فصلی است.

خط القعر

ژرف ترین نقاط بستر یک رودخانه یا دره را خط القعر می نامند.

گردنهpass

پایین ترین نقطه تماس بین خط الرأس های دو کوه را گردنه می نامند د ردو طرف معمولاً دو دره از طرفین کوه سرازیر می شوند،‌در نتیجه گردنه شکلی شبیه به زین اسب دارد.

طناب کوهنوردی

انوع طناب

طناب یکی از مهمترین وسایل کوهنوردی است و در واقع محافظت از جان سنگنوردان را برعهده دارد. طناب ها باید مورد تأیید اتحادیه جهانی انجمن های کوهنوردی قرار گیرند.
در سنگنوردی طناب های با قطرهای مختلف کاربرد خاص و متفاوتی دارد. طناب ها از نظر نوع ساخت به دو دسته قابل کشش و غیر قابل کشش تقسیم می شوند. تمام طناب هایی که با آن ها عمل صعود از سنگ را انجام می دهیم باید از نوع قابل کشش باشد.

ساختمان طناب

طناب ها از 2 بخش تشکیل شده اند
• هسته
• روکش یا غلاف
هسته : بخش اصلی طناب است و به دلیل ساختار خود مسؤول ویژگی کشش پذیری طناب است. به طور مثال در یک طناب 11 میلی متری، هسته از حدود 55000 نخ باریک و بلند از جنس پرلون تشکیل شده است. این 55000 نخ در دسته های جداگانه در کنار هم قرار گرفته و هسته را تشکیل داده اند. با یک محاسبه معلوم می شود که در یک طناب 11 م م با طول 50 متر ، 2750 کیلومتر نخ باریک به کار رفته است.
روکش یا غلاف : به دور هسته بافته شده و آن را خراش و دیگر عوامل خارجی محفوظ نگاه می دارد. این غلاف محافظ از جنس پلی آمید ساخته شده است. روکش یک طناب از حدود 3000 نخ باریک تشکیل شده است. چنانچه روکش طناب آسیب ببیند هسته که به رنگ سفید است آشکار شده و این امر هشدار واضحی است برای تعویض طناب.

کليه محصولات فروشگاه داراي ضمانت مي باشد و در صورتي که محصولي مشکلي داشته باشد نسخه تعويضي در اسرع وقت مجدداً ارسال مي شود.

سفارش تلفنی: 09153054238
-
لطفاً این آگهی را محبوب کنید

مشخصات آگهی دهنده

قیمت: -
نام: منقضی شده
تلفن: منقضی شده
همراه: منقضی شده
شبکه اجتماعی: منقضی شده
ایمیل: منقضی شده
انقضاء: 1392/06/31
به روز رسانی: 1391/11/01
استان: منقضی شده
شهر: منقضی شده
نشانی: به علت منقضي شدن آگهي , اطلاعات تماس نمايش داده نمي شود
 
تعداد بازدید: 458


 

تازه های كامپيوتر>CD

1401/08/29 چاپ CD-DVD-MINI CD چشم جهان 77646008-021
توصیه گوگل :چشم جهان ، چاپ CD8 رنگ دیجیتال ویژة نمایشگاههای کشور - توصیه گوگل :چشم جهان، چاپ CD� 8 رنگ دیجیتال� 02177646008 تولید به شیوة صنعتی با تکنولوژی روز انگلیس چاپ و تکثیر�سی دی های تبلیغاتی�،نمایشگاهی ، نرم افزار ، آموزشی ، چند رسانه ای و�.... }چاپ دیجیتال�-�افست�-�استمپ...
گروه طراحان چشم جهان
تلفن: 021-77646008

1395/02/25 بازی های سه بعدی برای تلویزیون های سه بعدی
محصولی جدید که برای سرگرمی اعضای خانواده شما ساخته شده است. شما می توانید بازی های کامپیوتری خود را از طریق تلویزیون سه بعدی خود هدایت کنید و از صحنه های شگفت انگیز بازی بیشترین لذت بصری را ببرید. جهت آشنایی بیشتر از طریق لینک زیر به وب سایت فروش بازی های سه بعدی مراجعه فرمایید: http://www.iran3...
فرامرز قهرمانی فر
تلفن: 021-55736831

1394/03/28 چاپ سی دی امین
چاپ مستقیم برروی سی دی(امین) در استان اصفهان miniCD/miniDVD/DVD/CD پیشرفته ترین مرکزچاپ مستقیم برروی فروش عمده انواع سی دی و دی وی دی خام فروش عمده انواع قاب سی دی و دی وی دی ، سلفون و کاور ضد خش چاپ انواع کاغذ معمولی ( تحریر )،عروسکی ، کوتد ، گلاسه و .....با بهترین کیفیت درسایزهای مختلف 100% ت...
امین امین الرعایا
تلفن: 03132355620

1394/01/22 فروش سی دی و دی وی دی و فلش
نماینده انحصاری شرکت کرانه تجارت بین الملل فروش ویژه سی دی و دی وی دی با قیمت های بسیار باور نکردنی پخش فلش های apacer , silicon power , toshiba , philips...
شرکت فناوران پردیس قایم
تلفن: 02188548590
توافقی

1391/11/01 فروش فیلم 3 بعدی 3D شیراز
ارزان اما با کیفیتفیلم 3 بعدی اورجینال بلوری BR ام کا وی MKVفروش فیلمهای سه بعدی تری دی ، بلوری سه بعدی ، کپی بر روی هاردبه روزترین لیست فیلم های 3 بعدی خارجی، با ما به روز باشید.محصولات در پخش Film 3D همواره با گارانتی کیفیت عرضه میگردد.با ما تماس بگیرید :09...
محمدرضا رستگار
تلفن: 09306744679
0

1391/11/01 فیلم و سریال (10000 FILM )
فيلم (FILM) فروش فوق العاده (iranplay) فروش بيش از 10000 فيلم و سريال فروش فيلم هاي تمام دنيا با هر ژانري که بخواهيد{ترسناک- طنز- رزمي- عاشقانه- درام- تاريخي و.....} بيش از8000 فيلم به صورت(دوبله/اصلي/زيرنويس) بيش از 2000 سريال (ايراني/امريکاي...
امیرحسین m
تماس بگیرید

1391/11/01 فروش مستند (mostanad) و موزیک (music)
مستند(MOSTANAD ) / اهنگ (MUSIC) فروش فوق العاده(IranPlay)فروش ارشيو مستند(بيش از 1000 مستند جذاب )که شامل مستند هاي:تاريخي / علمي / حيات وحش / فيلم / اسرارشگفتيکه مي تونيد از ليست زير دانلود نماييد------------------------------------------------------فر...
امیرحسین m
تماس بگیرید

1391/11/01 آموزش یوگا
آموزش یوگا 5 CD8500 تومان سفارش تلفنی: 09153054238تصويري با کيفيت عاليزبان فارسيقابل استفاده دردستگاه هاي خانگي و کامپيوتر آموزش از صفر تا حرفه اي يوگا به زبان فارسي در اين مجموعه آموزش گام به گام يوگا براي علاق مندان به يوگا قرار داده شده اس...
فروشگاه نوین آموز
تلفن: ????? ?????: 09153054238
8500 تومان

1391/11/01 فروش مجموعه گالری 7000 تصویر در 7DVD
آنچه شما خواسته اید جدیدترین و کاملترین مجموعه تصاویر حرفه ای ویژه حرفه ای ها براساس موضوع در 25 گروه مختلف اورجینال درDVD7تمامی عکسها با کیفیتی ایده آل 300 الی 400 dpiسایز تصاویر از32 سانتیمترتا 100 سانتیمترحجم تصاویر jpg از3 مگابایت تا 25 مگ...
shima shima
تلفن: 05116627972
مناسب

1391/11/01 فروش انواع کارتون ها
کارتون تام و جری-کارتون لوک خوش شانس-کارتون گربه سگ-کارتون میگ میگ-کارتون زبل خان-کارتون پلنگ صورتی-کارتون لاک پشتهای نینجا-کارتون آقای نجار و وروجک-کارتون کامل مستربین-کارتون افسانه زورو-کارتون کامل پینوکیو-کارتون می تی کمان-کارتون رابین هود-کارتون پت و مت-کارتون سفر های گالیور-کارتون گوریل انگوری...
ازاد سیستم
0

1391/11/01 انيميشن Alpha and Omega
انيميشن Alpha and Omegaکیت و هامفری دو گرگ هستند که قرار است از جنگل خودشان به جای دیگری فرستاده شوند. اما در میانه های راه از ماشین حمل حیوانات فرار می کنند و این شروع یک مسافرت طولانی برای رسیدن به زادگاهشان است. در زمانی که این دو از خانه دور هستند اتفاقاتی در زادگاهشان افتاده و این دو باید هر...
سیامک رسولی
تلفن: 09389780544
1800

1391/11/01 مستند سفر به آينده
مستند سفر به آينده :‌ مترو های آینده / زندگی در آینده / هوشمندی آینده / مترو های آینده / آینده ی پرواز / ترن های آیندهچه می شد اگر با پوشیدن لباس های چسبان می توانستیم به قدرت های خارق العاده دست بیابیم و یا یک روبات شبیه به خودمان برای انجام کارهایمان داشته باشیم .چه می شد اگر می توانستیم در طول...
سیامک رسولی
تلفن: 09389780544

1391/11/01 مستند 10 روز تا پيروزي
مستند 10 روز تا پيروزيآوریل سال 1945 بزرگترین جنگ تاریخ به پایان خود نزدیک می شود . تا 10 روز دیگر امپراطوری نازی سقوط خواهد کرد . پس از شش سال خون ریزی که در حدود 50 میلیون انسان کشته شده اند و میلیون ها نفر در حال مرگ هستند و اکنون در حال پایان یافتن است .برای 10 نفری که گرفتار ترس و آشفتگی شده...
سیامک رسولی
تلفن: 09389780544

1391/11/01 فروش cdوdvdخام
فروش انواع دیویدی وسی دی خام...
مبین معتمدی
هر حلقهديويدي1000تومان وسي دي800تومان

1391/11/01 کنسرت تصویری تمام خوانندگان ایران و جهان
"‌ کنسرت تصويري" فروش ويژه(iranplay) فروش بيش از 4000 کنسرت تصويري 1- کنسرت خوانندگان تمام جهان با کيفيت عالي2- کنسرت نوازندگان تمام جهان با کيفيت عاليخوانندگان:ايراني:محسن يگانه- شادمهرعقيلي- ابي-گوگوش- ستارسياوش قميشي...
امیرحسین m
تماس بگیرید

1391/11/01 فروشگاه نگین شاپ
بهترین ها را با ما تجربه کنیدبهترینها را با مراجعه به آدرس زیر ببینیدلطفا هرکدام ازآگهی ها نظرتان را جلب کرده جهت خرید ازطریق فروشگاه وجهت دریافت نمایندگی توسط ایمیل های داده شده و یا تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید همکاری و تبادل فروش با کلیه مراکزفروشگاه های اینترنتی ...
shima shima
تلفن: 05116627972
مناسب

1391/11/01 آموزش غذاهای فرنگی
آموزش غذاهای فرنگی3 سي دي4500 تومان قابل استفاده در کامپيوتر و دستگاه های خانگیسفارش تلفنی: 09153054238جامع ترین مرجع آموزش آشپزی انواع غذاهای فرنگیهنر کدبانوگري را بياموزيم يک مجموعه مناسب براي خانم هاي خوش سليقهآموزش انواع غذاهاي خارجيآموزش پخت ص...
فروشگاه نوین آموز
تلفن: ????? ?????: 09153054238
4500 تومان

1391/11/01 آموزش گریم و آرایش چشم
آموزش گریم و آرایش چشم3 سي دي5800 تومان تصويري با کيفيت عالي و به زبان فارسيسفارش تلفنی: 09153054238قابل پخش در کليه دستگاههای خانگی و کامپيوتر آموزش فارسی و آسان آرایش زیبای چشمدر این مجموعه شما می توانید با آموزش مدل های زیبای انواع سایه خطی و مینیاتوری آ...
فروشگاه نوین آموز
تلفن: ????? ?????: 09153054238
5800 تومان

1391/11/01 آموزش تکنو و بریک
آموزش تکنو و بریک 2 CD1 DVD5500 تومانسفارش تلفنی: 09153054238تصويري با کيفيت عالي و به صورت گام به گامزبان فارسيقابل استفاده دردستگاه هاي خانگي و کامپيوترآموزش قدم به قدم بریک و تکنو بصورت کامل و بی نظیر این آموزش واقعا" فوق العادست از صفر شروع ...
فروشگاه نوین آموز
تلفن: ????? ?????: 09153054238
5500 تومان

1391/11/01 آموزش گيتار
آموزش گيتارآموزش گيتار آگوستيک و برقي+ نرم افزار آموزشي گيتار2 سي دي4500 تومانقابل استفاده در کامپيوترآموزش تصويري و گام به گامسفارش تلفنی: 09153054238 از مبتدي تا پيشرفتهبدون نياز به معلم گيتار را بياموزيد .مجموعه اي مناسب براي علاقمندان به نواختن گيتا...
فروشگاه نوین آموز
تلفن: ????? ?????: 09153054238
4500 تومان

آگهی های جدید فروشگاه نوین آموز

آموزش ساخت گل چرمي
سید رضا زرقانی
تلفن: 09153054238
قیمت: 2200 تومان

آموزش ساخت عروسک چيني
سید رضا زرقانی
تلفن: 09153054238
قیمت: 2500 تومان

آموزش انواع سالاد و دسر
سید رضا زرقانی
تلفن: 09153054238
قیمت: 3800 تومان

آگهی های ویژه كامپيوتر-CD


آخرین آگهی های ویژه

سولار لوکس فروشگاه تخصصی انواع چراغ هشدارناوبری
سولار لوکس
تلفن: 02133453823
https://solarlux.ir/

نرم افزار مدیریت بازرگانی کارا
حامد رضایی
تلفن: 013-33600593
قیمت: شروع از دو میلیون تومان
www.karanarmafzar...

نرم افزار فروشگاهی مبتنی بر بارکدخوان
حامد رضایی
تلفن: 013-33600593
قیمت: شروع از 1.5 میلیون تومان
www.karanarmafzar...

نرم افزار مدیریت مطب قلب و عروق
حامد رضایی
تلفن: 013-33600593
قیمت: شروع از 5 میلیون تومن
www.karanarmafzar...

نرم افزار مدیریت باشگاه بیلیارد
حامد رضایی
تلفن: 013-33600593
قیمت: شروع از دو میلیون تومان
https://www.karanarmafza...

نرم افزار مدیریت پارکینگ عمومی و خصوصی
حامد رضایی
تلفن: 013-33600593
قیمت: شروع از دو میلیون تومان
www.karana...

نرم افزار مدیریت کلینیک کارا
حامد رضایی
تلفن: 013-33600593
قیمت: شروع از 4 میلیون تومن

نرم افزار مدیریت آژانس مسکن راب
حامد رضایی
تلفن: 013-33600593
قیمت: شروع از دو میلیون تومان
https://www.karanarmafza...

نرم افزار خانه بازی کارا
حامد رضایی
تلفن: 013-33600593
قیمت: شروع از دو میلیون تومان
https://www.karanarmafza...

نرم افزار مدیریت باشگاه،استخر و مجموعه ورزشی کارا
حامد رضایی
تلفن: 013-33600593
قیمت: شروع از دو میلیون تومان
https://www.karanarmafza...
 Copy Right©2012-2013 Kara Narmafzar.Co ,All rights reserved.